11. kamping kongres Hrvatske

U organizaciji Kamping udruženja Hrvatske (KUH), od 13.-15.11.2017. u Šibeniku (Solaris Beach Resort), održava se najveći godišnji skup hrvatskog kampinga, povezanih institucija i djelatnosti, kao i svih zainteresiranih pojedinaca

Želite li saznati sve o aktualnim trendovima u europskom i hrvatskom kampingu, koji iz godine u godinu bilježi rekordne rezultate i privlači sve veći broj poklonika?

11. Kongres hrvatskog kampinga jedinstvena je prilika koju nikako ne biste smjeli propustiti!

Ovogodišnji 11. Kongres hrvatskog kampinga, od 13. do 15.11.2017., kroz svoj stručni dio (samom tematikom i izborom predavača), ali i kroz sajamski dio (izložbom preko 20 modela mobilnih kućica i glamping šatora, te raznovrsne opreme i usluga u kampingu), zasigurno i u 2018. godini postaje centralno mjesto susreta hrvatskog kamping sektora i povezanih djelatnosti.

U posljednjih deset godina, Kongres hrvatskog kampinga, u organizaciji KUH-a, nametnuo se kao centralni skup razmjene znanja i iskustava, edukacije i susreta predstavnika hrvatskog kamping sektora i povezanih djelatnosti.

Od prvog, održanog 2007. godine, pa do prošlogodišnjeg jubilarnog 10. Kongresa hrvatskog kampinga, ukupno preko 1.800 sudionika međusobno se upoznalo i razmijenilo iskustva, sagledalo razvojne trendove i brojke europskog i hrvatskog kampinga, alate i načine promocije, upoznalo i dogovorilo suradnju s direktorima predstavništava HTZ-a s nekih od najjačih emitivnih tržišta, razgovaralo s inozemnim stručnjacima u kampingu, oglašavanju i povezanim djelatnostima, dobilo poticaj i nove ideje vezano uz poboljšanje kvalitete i prilagodbu očekivanjima gostiju kampova (glamping, luksuzni kampovi itd.), vidjelo najnovije inovativne modele mobilnih kućica, kao i ostale raznovrsne opreme za kampove.

Ujedno, i ne manje važno, iz tematike nije nikada ispuštena rasprava oko pitanja razvoja i problematike te podizanja opće razine konkurentnosti hrvatskog kamping sektora.

U sklopu kongresa, ujedno će se najboljim kampovima dodijeliti posebna priznanja za kvalitetu kampova Croatia's Best Campsites, OK mini camps, Naj Kamp Adria 2017, oznaka Ecocamping te nagrada za najinovativnije kampove godine. Zadnjeg dana kongresa planiran je zajednički izlet svih sudionika.

Prijavite se još danas…

Na kongresu se očekuje veliki broj predstavnika kamping industrije iz naše zemlje i inozemstva, vlasnika i predstavnika kampova, javnog sektora i drugih gospodarskih te strukovnih udruženja u Hrvatskoj.

Prijavite se putem linkova u nastavku:


Pozivamo Vas da putem gornjih linkova potvrdite dolazak i rezervirate svoje mjesto čim prije, te time postanete dijelom velike kamping obitelji koja će se okupiti u Solaris Beach Resortu u Šibeniku, od 13. do 15.11. ove godine.

Kongresna dvorana fotografija

Upoznajte najnovije trendove i inovacije u segmentu mobilnih kućica i glamping šatora, kao i u dijelu ponude opreme za uređenje kampova

Uz stručni dio sajma, veoma važna komponenta kongresa biti će i „sajamski dio“, tj. predstavljanje velikog broja inozemnih i domaćih proizvođača mobilnih kućica i glamping šatora, što će omogućiti uvid u najnovije trendove dizajna i buduće razvojne pravce.

Time sudionici kongresa stječu priliku ne samo direktnog uvida u budućnost kampinga, već i direktnog kontakta sa svim važnijim predstavnicima proizvođača kamping opreme, primjerice u segmentu proizvodnje i prodaje mobilnih kućica i glamping objekata:

 
  • ADRIA DOM (4 MH i 1 glamping)
  • CRIPPACAMPEGGIO (3 MH)
  • CR ABITARE (4 MH)
  • AMK PANEKS (2 glampinga)
  • LIMETA (1 MH)
  • LUXETENTEN (2 glampinga)
  • NORD PRODUKT (2 MH)
  • MONT TRADE (2 MH)
  • GI HEKIPIA (1 chalet i 2 šatora)
 

Većina će proizvođača tijekom kongresa izložiti svoje najnovije modele za 2018. godinu – ukupno čak 17 modela mobilnih kućica i 7 glamping šatora. Od ostalih predstavnika kamping industrije, na kongresu će se sudionici također imati priliku upoznati s tvrtkama:

  • Istra Animation Club – specijalist za animaciju u kampovima
  • ECA Technology – energetska rješenja
  • Hilding Anders - madraci
  • Marex-Elektrostroj – strujni ormari i rasvjeta
  • Istra Tech – IT rješenja
  • Idea Forma – mobilne kućice
  • Roto – proizvodi od plastike
  • City Golf Europe – mini-golf tereni
  • KG Media – agencija za oglašavanje
  • Rattan Sedia – namještaj, tende, podovi
  • 1 Klik - IT rješenja
  • Remaris – IT rješenja
  • INEL – medicinska tehnika
  • Sandmaster – čišćenje pješčanih površina
  • Promotrade – oprema za kamp parcele
  • Prioko – prodajni aparati za led
  • Haby – reklamni baloni, zračni jastuci, šatori, dekorativne figure i sl.
  • Genial Srl – online i offline promocija
Nagrade najbolji kampovi foto

Prezentacije - najave


Happy Dog Koncept – nastanak ideje i prezentacija koncepta kreacije inovativnog proizvoda (Bruno Radoš, Valamar)

Bruno Radoš photo

Utorak 14.11, 14:00

Happy Dog Premium Village, u kampu Lanterna, nalazi se kraj mora u predivnoj Tarskoj vali i kao stvoren je za nezaboravan odmor s kućnim ljubimcem.

Za kućne ljubimce se nudi kupanje u moru na samo za njih predviđenoj zoni, igranje na za to predviđenom igralištu ''activity dog playground'', redovito istrčavanje u ''running zoni'', nabavka potrepština u trgovini i dog baru. U dog wellnessu očekuje kućne ljubimce šišanje, kupanje, ''grooming''.

U ovom tematskom naselju ima 18 moderno uređenih mobilnih kućica većinom s pogledom na more. Sve mobilne kućice Happy Dog Premium su ograđene i sadrže dvije ili tri spavaće sobe, ležaj za pse, dnevni boravak s kaučem na razvlačenje, opremljenu kuhinju i dvije kupaonice.

Poseban užitak pruža i prostrana natkrivena terasa sa kućicom za pse u više različitih veličina, sjedećom garniturom, ležaljkama i roštiljem, idealna za ljetno ljenčarenje i opuštanje.


Najnoviji trendovi u upravljanju sadržajem i optimizaciji web stranice s ciljem povećanja prodaje (Saša Petković, KG Media)

Saša Petković photo

Ponedjeljak, 13.11, 14:00

Prezentacija KG Medie ima za cilj otkriti važne aspekte web stranica kamping poduzeća i povezanih aktivnosti (content marketing, SEO) koje – ako ste s njima i upoznati – vjerojatno do sada niste koristili u praksi.

Što posjetitelji rade na vašim stranicama? Zašto dobar dio njih ne konvertira? Kako pretvoriti posjetitelja stranice u kupca? Zašto ulagati vrijeme i trud u bloganje? Koje Onsite SEO aktivnosti su najvažnije za vaš web iz perspektive Googlea?

Ovo su samo neka od pitanja na koja ćemo u našoj prezentaciji pokušati dati odgovor.


Nizozemska: karakteristike tog (pretežno kamping) tržišta, prijedlozi i preporuke (Ivan Novak, HTZ Benelux)

Ivan Novak photo

Utorak, 14.11, 17:00

I ove se je godine, kada Hrvatska ruši sve turističke rekorde, tržište Beneluksa unatoč relativnoj udaljenosti i snažnoj aktivnosti konkurencije ponovno pokazalo kao stabilno i važno za naš turizam ostvarivši rast od 10% te zadržavši visoko 7. mjesto, iza Njemačke, Slovenije, Austrije, Poljske, Češke i Italije po broju ostvarenih noćenja (preko 4 milijuna).

Od 3 milijuna noćenja koje su u 2017. ostvarili nizozemski gosti u Hrvatskoj, gotovo 2 milijuna ostvarena su u hrvatskim kampovima, pa je tako i ove godine Nizozemska zadržala 3. mjesto po važnost i broju ostvarenih noćenja za hrvatske kampove odmah nakon Njemačke i Slovenije.

Porast broja dolazaka i noćenja u ovoj godini iz Nizozemske bilježe sve „morske“ županije, dok je najveći porast zabilježen u kontinentalnim županijama što svjedoči o tome koliko su Nizozemci narod koji rado istražuju i otkrivaju nova odredišta, a pritom je zanimljivo istaknuti kako je rekordno 500 000. noćenje u Karlovačkoj županiji ove godine ostvario upravo nizozemski kampist.

Nizozemski gosti vole i cijene Hrvatsku kao turističko odredište, cijene ljubaznost i gostoljubivost hrvatskog čovjeka te dobar omjer cijene i kvalitete, a turoperatori, naročito oni koji su specijalizirani za smještaj u kampovima ističu kvalitetu koju naši kampovi nude u usporedbi s konkurentskim odredištima i to upravo zahvaljujući neprestanom ulaganju u unapređenje kvalitete i novitete u kamping segmentu.

No Nizozemska je i jako izazovno tržište, ponuda na tržištu putovanja je saturirana, a tržište je vrlo podložno novim trendovima na koje u prvom redu utječe razvoj napredne tehnologije i jako visoka penetracija interneta među stanovništvom.

Stoga izuzetno cijenim što ću po prvi puta moći nazočiti kongresu KUH-a u Šibeniku te dati pregled nizozemskog emitivnog tržišta i dati uvid u trendove na tržištu te se pritom i susresti s brojim kolegama iz hrvatskog kamping sektora.


Austrija: trendovi i stanje na jednom od glavnih kamping tržišta za RH (Ranko Vlatković, HTZ Austrija)

Ranko Vlatković photo

Ponedjeljak, 13.11, 16:15

U ovoj veoma uspješnoj godini, želim prije svega izraziti svoje veliko zadovoljstvo da mogu nazočiti 11. Kongresu hrvatskog kampinga, jer je upravo Hrvatska kamping ponuda i te kako cijenjena i tražena na austrijskom tržištu.

Evidentan je pomak iz godine u godinu, nova ulaganja pozicioniraju naš kamping među najtraženija odredišta Austrijanca. Austrijsko tržište spada u top 3 nama najvažnijih emitivnih tržišta na nacionalnoj razini.

Hrvatska je uspješna konstanta koja iz godine u godinu povećava turistički promet sa austrijskog tržišta, usprkos tome što preko 50% Austrijanca svoj odmor realiziraju u domicilnoj zemlji. Sigurnost i brza dostupnost, ljubaznost i adekvatan odnos cijene za pruženu uslugu, razlogom su što smo tako visoko rangirani kod Austrijanca. 66% Austrijanca odlučilo se u ovoj godini realizirati svoj godišnji odmor.

Razlog tome je sve bolja financijska i gospodarska situacija u zemlji, a i nova porezna reforma omogućila je da Austrijanci dobivaju sve veći neto osobni dohodak.

To je i razlog da, uz Švicarce, najviše izdvajaju za svoj odmor u Europi (2.423 eura). Usto, kada se sagledaju glavni motivi koji su razlogom da se ljetuje u kampovima, biti će jasno zašto je Hrvatska uz Italiju i domicilnu zemlju najtraženija kamping destinacija Austrijancima.

I u ovoj godini polučili smo odličan rezultat. Za prvih deset mjeseci u dolascima bilježimo povečanje od 7,5 % u odnosu na prošlu godinu, imali smo peko 1,3 miljuna dolazaka, a realizirano je preko 7,4 miljuna noćenja što je povečanje od 6,66%.

23,89% ostvarenih austrijskih noćenja realizira se u kampovima. Udio Austrijanca u noćenjima na nacionalnoj razini prelazi 9%.

U prezentaciji na kongresu dati ćemo i pregled kamping ponude u Austriji, trendove i profil emitivnog tržišta.


Oporavlja li se karavaning industrija u Europi – trendovi u prodaji i registraciji kampera i kamp kućica (Marko Plazar, Adria)

Marko Plazar photo

Utorak, 14.11, 14:45

Europsko karavaning tržište oporavlja se u zadnjih par godina, nakon značajne krize u proteklom desetljeću.

Postoje tržišta sa značajnim rastom, poput npr. Njemačke, ali i tržišta sa veoma sporim oporavkom, kao npr. Nizozemska.

U prezentaciji ćemo upravo pokušati objasniti ključna pitanja i izazove u budućnosti i dati odgovore na pitanja koja su buduća očekivanja od EU karavaning tržišta i kako je moguće u dugoročnom razdoblju osigurati održivi rast?


Razvoj njemačke kamping industrije u proteklim godinama (Christian Günther, BVCD)

Christian Günther photo

Utorak, 14.11, 11:30

Procvat kampinga u Njemačkoj – u razdoblju od 2014. do 2016. njemačko je kampinško tržište iz godine u godinu bilježilo rekordne rezultate u broju noćenja u njemačkim kampovima.

U razdoblju od siječnja do kolovoza 2017. ostvaren je rast broja noćenja od 3,3% u usporedbi s 2016. godinom. Proizvođači kamper vozila posljednjih godina također obaraju rekorde.

Christian Günther će ovom prezentacijom nastojati dati odgovore na pitanja poput: “Je li ovo samo njemački fenomen?”, “Koji su razlozi ovom porastu?”, “Što očekuje njemački kampinški sector u budućnosti?” i “Koji su glavni zadaci koje njemačka ekonomija mora ispuniti?”


Promjena načina klasičnog kampiranja i izazovi koji se postavljaju pred kampove (Frank Jacobs, ACSI)

Frank Jacobs photo

Ponedjeljak, 13.11, 17:15

Kamping industrija generalno je vrlo zadovoljna sa rezultatima u ovoj 2017. godini. Mnogo je kamping destinacija ostvarilo porast noćenja i dolazaka, a prodaja kampera i kamp kućica je u porastu.

Ujedno, i prethodna 2016. godina je bila veoma dobra…

Međutim, trebamo li živjeti na toj slavi ili bismo trebali više pažnje posvetiti trendovima i budućem razvoju koji je neizbježan? Koji će razvojni trendovi najviše utjecati na budućnosti kampinga i karavaning i što ovdje mi možemo učiniti?

Odgovore na ta i druga pitanja pronađite u prezentaciji…


Poznajemo li svoje goste? Kako upecati pravog gosta na temelju raspoloživih podataka (Peter Doornekamp, CampingNavigator)

Peter Doornekamp photo

Utorak, 14.11, 15:30

Internetski divovi skupljaju podatke o internetskim pretragama, navikama i preferencijama korisnika.

"Big data“ je danas vrlo popularan termin, budući da analitika velikih podataka predviđa naše ponašanje, optimizira prodaju i nudi najbolju moguću ponudu skrojenu u pravom trenutku.Internetski divovi skupljaju podatke o internetskim pretragama, navikama i preferencijama korisnika. „Big data“ je danas vrlo popularan termin, budući da analitika velikih podataka predviđa naše ponašanje, optimizira prodaju i nudi najbolju moguću ponudu skrojenu u pravom trenutku.

Promotivne aktivnosti kampinškog sektora moraju biti spremne za potpuno novu razinu poznavanja svojih gostiju, jer Big Data omogućava:

  • optimizaciju cijena i poboljšavanje prodajnih rezultata u svim sezonama
  • preživljavanje u sve kaotičnijem svijetu podataka o kupcima i našim online konkurentima
  • praćenje gostiju čak i kada ne posjećuju naše stranice

Prezentacija će pružiti barem jedan praktičan primjer kojim možemo postići da nam se vrati 40% posjetitelja koji su otišli s naših stranica.


Profil kamping gostiju - prezentacija rezultata istraživanja kamping gostiju „Tomas kampovi 2017“ (Zrinka Marušić, IZTGZ)

Zrinka Marušić photo

Utorak, 14.11, 10:45

Od srpnja do listopada 2017. godine provedeno je deseto po redu istraživanje Instituta za turizam pod nazivom Stavovi i potrošnja turista u Hrvatskoj ili TOMAS Ljeto.

U okviru istraživanja prikupljeni su podaci od gotovo 1.300 kampista u više od 50 kampova na području sedam obalnih županija.

Istraživanje pruža odgovore na mnogobrojna pitanja o profilu, obilježjima, zadovoljstvu i potrošnji gostiju u našim kampovima u 2017. godini, ali ukazuje i na promjene turističke potražnje do kojih dolazi posljednjih godina.


Prijava za članove KUH-a

Pristupite informacijama za članove

  • HTZ - hrvatska turistička zajednica
  • UKH - udruga kampista Hrvatske
  • European Federation of Campingsite Organisations and Holiday Park Associations