Gledaj YouTube videozapise

13. Kongres hrvatskog kampinga

 
Partneri projekta:
Hrvatska turistička zajednica logotip
Ministarstvo turizma logo
 
13. kamping kongres Hrvatske

Najveći godišnji skup hrvatskog kampinga, povezanih institucija i djelatnosti te svih ljubitelja i prijatelja kampinga, održava se 22. i 23.10.2019. u Svetom Martinu na Muri, u hotelu LifeClass Terme Sveti Martin.

U organizaciji Kamping udruženja Hrvatske (KUH), Kongres hrvatskog kampinga ove godine slavi već 13. godinu redovitog održavanja.

Ovogodišnja kamping sezona, razvoj kampinga i trendovi, marketing i nova tržišta, nove tehnologije, pozitivni primjeri, problematika sektora te produženje sezone samo su neke od tema o kojima će se govoriti.

Ako vas posao ili interesi vežu uz kamping, sudjelovanje na 13. Kongresu hrvatskog kampinga prilika je koju nikako ne smijete propustiti!

Od 22.10. do 23.10.2019. godine, 13. Kongres hrvatskog kampinga kroz stručnu te izložbeno-sajamsku komponentu zasigurno će opravdati reputaciju centralnog mjesta susreta hrvatskog kamping sektora i povezanih djelatnosti, razmjene iskustva i susreta sa kolegama iz sektora.

Tako na kongresu neće manjkati raznovrsnost stručnih predavanja od strane domaćih i stranih poznavatelja kamping sektora, dobiti će se mogućnost uvida u najnovije modele mobilnih kućica i glamping šatora, raznovrsne opreme i ponude usluga u kampingu, druženja s poznanicima i stručnjacima u sektoru, i još mnogo toga!

Kongresna dvorana fotografija

Dobrodošli na hrvatske dane kampinga!

Od samog početka, Kongres hrvatskog kampinga, u organizaciji KUH-a, nametnuo se kao centralni skup razmjene znanja i iskustava, edukacije i susreta predstavnika hrvatskog kamping sektora i povezanih djelatnosti.

Od prvog kongresa, održanog 2007. godine, pa do prošlogodišnjeg 12. Kongresa hrvatskog kampinga, ukupno je preko 2.520 sudionika dobilo je priliku razmijeniti iskustva i upoznati se, sagledati razvojne trendove i brojke europskog i hrvatskog kampinga, upoznati alate i načine promocije, raspravljati o politici cijena i kvaliteti, upoznati i dogovoriti suradnju s direktorima predstavništava HTZ-a s nekih od najjačih emitivnih tržišta, razgovarati s inozemnim i domaćim stručnjacima u kampingu, oglašavanju i povezanim djelatnostima, dobiti poticaj i nove ideje vezano uz poboljšanje kvalitete i prilagodbu očekivanjima gostiju kampova (glamping, mobilne kućice, vodeni parkovi, kvaliteta i raznovrsnost usluga, itd.), vidjeti najnovije inovativne modele mobilnih kućica, kao i ostalu najraznovrsniju opremu za kampove.

Međutim, ne manje važno, svake se godine velika pažnja posvećuje i raspravi oko razvojnih pitanja kamping sektora u Hrvatskoj, problematici i izazovima razvoja te podizanju opće razine konkurentnosti hrvatskog kamping sektora.

U sklopu kongresa, ujedno će se najboljim kampovima dodijeliti posebna priznanja za kvalitetu kampova Croatia's Best Campsites, OK mini camps, slovenska priznanja za kvalitetu kampova Naj Kamp Adria 2019, i druga.

OTVORENE PRIJAVE - Prijavite se još danas…

Na kongresu se očekuje veliki broj predstavnika kamping industrije iz naše zemlje i inozemstva, vlasnika i predstavnika kampova, javnog sektora i drugih gospodarskih te strukovnih udruženja u Hrvatskoj, kao i predstavnika proizvođača i ponuđača najraznovrsnije kamping opreme i usluga.

Prijavite se putem sljedećih linkova:

  • Prijava na kongres (prijava na kongres i uplata kotizacije obavezni su za sve sudionike)
  • Kotizacija uključuje:
    - 22. i 23.10. sudjelovanje u radu kongresa, razgled izložbenog dijela (mobilnih kućica i ostalo) te kavu i osvježenje tijekom stanki
    - 23.10. radni ručak i svečanu večeru (završni dan kongresa)
    - za osobe koje nisu na smještaju, nadoplata za ručak i večeru 22.10. iznosi 100 kn po obroku (plaćanje direktno na recepciji hotela)
     
  • Rezervacija smještaja (kongresni paket)
  • Kongresni paket uključuje:
    - noćenje i sve obroke tijekom trajanja kongresa, počevši od ručka 22.10. i završno s doručkom 24.10. (vrijedi za dva noćenja), neograničeno korištenje hotelskog bazena, bazenskog kompleksa i fitnessa te besplatan parking i Wi-Fi.

    *moguće je rezervirati 2-dnevni ili 1-dnevni kongresni paket, dovoljno je izmijeniti datume prilikom rezervacije smještaja (u nekim je slučajevima potrebno nanovo unijeti pristupni kod KAMP2019). Dodatno, za sve smo sudionike kongresa osigurali povlaštene cijene smještaja tijekom čitavog tjedna u kojem se održava kongres (pon. 21.10. - ned. 27.10.)
     

Pozivamo Vas da putem gornjih linkova potvrdite dolazak i rezervirate svoje mjesto čim prije, te time postanete dijelom velike kamping obitelji koja će se okupiti u Sv. Martinu na Muri, od 22. do 23.10. ove godine.

Kongresna dvorana fotografija

Upoznajte najnovije trendove i inovacije u segmentu mobilnih kućica i glamping šatora, kao i u dijelu ponude opreme za uređenje kampova

Veoma važna komponenta kongresa, uz stručna predavanja, biti će i „sajamski dio“, tj. predstavljanje velikog broja inozemnih i domaćih proizvođača mobilnih kućica i glamping šatora, što će omogućiti uvid u nadolazeće trendove i dizajnerska rješenja.

Time sudionici kongresa stječu priliku ne samo direktnog uvida u budućnost kampinga, već i direktnog kontakta sa svim važnijim predstavnicima proizvođača kamping opreme, primjerice u segmentu proizvodnje i prodaje mobilnih kućica (MH) i glamping objekata:

 
  • ADRIA DOM (MH i glamping, Slovenija)
  • NORD PRODUKT (MH, Hrvatska)
  • CR ABITARE (MH, Italija/Hrvatska)
  • MARIDA HOME (MH, Hrvatska/Poljska)
  • CRIPPACAMPEGGIO (MH, Italija/Hrvatska)
  • TENT TRIS (glamping, Hrvatska)
  • LUXETENTEN (glamping, Nizozemska)
  • FEST (glamping, Hrvatska)
 

Većina će proizvođača tijekom kongresa izložiti svoje najnovije modele za 2020. godinu. Od ostalih predstavnika kamping industrije, na kongresu će se sudionici također imati priliku upoznati s tvrtkama:

  • MAREX-ELEKTROSTROJ – oprema za kampove
  • DREZGA – kosilice, pile
  • KG MEDIA – agencija za oglašavanje
  • ALPHA SUN – podne obloge i pločice
  • ECA TECHNOLOGY – energetski i klima sustavi
  • CAMPER CLEAN – aparat za otpadne vode iz kampera
  • ISTRA ANIMATION CLUB – animacija u kampovima
  • PROCHASKA – elektrovozila
  • ISTRA TECH – informatička rješenja
  • PROMOTRADE – oprema za kampove
  • AQUACHEM – bazeni, wellness, fontane
  • DVIGRAD TELEKOM – ICT rješenja
  • REMARIS – IT rješenja

Fotogalerija Terme Tuhelj 2018

Prezentacije - najave


Istraživanje TOMAS Hrvatska 2019.: Stavovi i potrošnja kampista

Zrinka Marušić - foto
Zrinka Marušić, Institut za turizam (stručna savjetnica)

Istraživanje TOMAS je longitudinalno istraživanje stavova i potrošnje turista u Hrvatskoj koje Institut za turizam (iz Zagreba) provodi već više od 30 godina.

U 2019. godini, u okviru istraživanja, prikupljeni su tako podaci od gotovo 1.500 kampista u više od 50 kampova na području sedam obalnih županija, ali i u nekoliko kontinentalnih kampova. Istraživanje pruža odgovore na mnogobrojna pitanja o profilu, obilježjima, zadovoljstvu i potrošnji gostiju u našim kampovima u 2019. godini, ali ukazuje i na promjene turističke potražnje do kojih dolazi posljednjih godina.

O predavaču:

Zrinka Marušić, mag. mat., univ. spec. oec., stručna je savjetnica u Institutu za turizam. Diplomirana je inženjerka matematičke informatike i statistike i sveučilišna specijalistica statističkih metoda za ekonomske analize i prognoziranje. U Institutu za turizam radi od 1997. godine na primjeni i razvoju metodologije istraživanja u turizmu, a od 2007. godine voditeljica je nacionalnog longitudinalnog istraživanja TOMAS – Stavovi i potrošnja turista u Hrvatskoj. Aktivna je članica tima Instituta za izradu Satelitskog računa turizma, u kojem je zadužena za analizu statistike turizma i procjenu turističke potrošnje sa strane potražnje. Autorica je i koautorica niza znanstvenih i stručnih članaka u domaćim i inozemnim časopisima. Područje njezina istraživačkog interesa obuhvaća teoriju uzorkovanja, statistiku turizma, turističku potrošnju i metodologiju vrednovanja javnog dobra u turizmu.


Plaćanje kriptovalutama u kampovima – budućnost ili utopija

Miroslav Vegh - foto
Miroslav Vegh, Diligio Ltd., London (direktor i osnivač)

Većina svjetskih ekonomija već nekoliko godina aktivno koristi Blockchain tehnologiju u različitim industrijama, a posebice u obliku kriptovaluta. Obzirom da navedene tehnologije postaju sve značajnije i, polako, ali sigurno, postaju sve prisutnije i u sektoru turizma, sudionici predavanja imati će priliku čuti i dobiti odgovore na sljedeća pitanja:

  • Što su to kriptovalute i tko ih uopće koristi?
  • Što kompanije u turizmu (s naglaskom na kamping) mogu dobiti prihvaćanjem kriptovaluta kao sredstva plaćanja?
  • Koje su prednosti i nedostatci (rizici)?
  • Kako funkcionira proces naplate kriptovalutama?
  • Je li danas to uopće moguće sprovesti u Hrvatskoj?

Sudionici predavanja će stoga dobiti odgovore na nekoliko ključnih pitanja koja demistificiraju kriptovalute i načine plaćanja, a ujedno na razumljiv način dobiti informacije o financijskoj i zakonskoj strani cijele priče i načinima kako se taj cijeli proces može vrlo lako uklopiti u postojeće načine plaćanja i tehnološka rješenja.

O predavaču:

Miroslav Vegh ima vise od 20 godina iskustva u IT-ju (informacijska i komunikacijska tehnologija) i više od 5 godina u FinTech industriji (tehnologije za financijsku industriju). Trenutno vodi Londonsku start-up kompaniju Diligio koja je fokusirana na prevenciju kriptovalutnog kriminala, forenziku i osiguranje kriptovaluta.


Profil slovenskog tržišta – navike i specifičnosti gostiju

Metka Bradetić - foto
Metka Bradetić, Hrvatska turistička zajednica - HTZ (Direktorica predstavništva u Sloveniji)

Slovenci su tradicionalno jedni od najjačih i najvjernijih stranih gostiju na području Hrvatske, što posebice vrijedi kada govorimo o kampingu. Kao narod, Slovenci su poznati kao ljubitelji aktivnog odmora, gurmani te zaljubljenici u prirodu – a upravo im hrvatski kampovi sve to i nude.

Slovenija ima oko 2,1 milijuna stanovnika, a u našim kampovima su tradicionalno drugi po važnosti, s ostvarenih čak 500 tisuća dolazaka i 3 milijuna noćenja. Međutim, navedene brojke treba i ubuduće obraniti i opravdati, te će stoga sudionici kongresa kroz ovu prezentaciju saznati više o navikama i specifičnostima tog tržišta te saznati više o profilu slovenskih gostiju.

Također će se prezentirati stanje u slovenskim kampovima, a kroz trendove kretanja slovenskih kampista te stereotipe slovenskih gostiju pokušat će se skrenuti pažnju na moguće prilike, izazove i poboljšanja.

O predavaču:

Metka Bradetić rođena je u Rijeci, gdje je i stekla zvanje magistra ekonomskih znanosti iz područja ekonomike poduzetništva, a daljnje stručno usavršavanje nastavlja na Fakultetu za hotelski i turistički menadžment u Iki na doktorskom studiju. Ima više od 18 godina radnog iskustva u raznim gospodarskim granama na poslovima planiranja, financijske analize te upravljanja projektima sa naglaskom na rizičnosti poslovanja.

Prije dolaska na mjesto direktorice predstavništva HTZ-a za Sloveniju, radila je u bankarskom sektoru te u Ministarstvu financija.

Metka je direktorica predstavništva HTZ-a u Sloveniji (ovo joj je drugi mandat), a pri ostvarenju strateških postavljenih ciljeva naglasak stavlja na povezivanje dviju susjednih država kroz „kulturu“ odmora i pozitivnih doživljaja koji iz istog proizlaze.


Upravljanje prihodima u kampovima i benchmarking: usporedba rezultata poslovanja 2017.-2019.

Sandra Janković - foto
Sandra Janković, prof.dr., Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu (redovita profesorica)

Hrvatski turizam posljednjih godina bilježi značajne stope rasta u pogledu povećanja broja noćenja i dolazaka, no postavlja se pitanje kako se ovaj fizički rast odražava na poslovanje kampova, odnosno na njihove financijske pokazatelje vezane za upravljanje prihodima.

Cilj ove prezentacije je pokazati usporedbu poslovanja kampova u Hrvatskoj, grupiranih po regijama i mjesecima, u periodu od 3 godine te analizirati iskorištenost kapaciteta, ostvarene prosječne cijene (ADR) te ostvareni prihod smještaja po raspoloživom kapacitetu (RevPAC), posebno za parcele i kamp mjesta, odnosno mobilne kućice.

Iako kampovi u Hrvatskoj bilježe izrazito veliku sezonalnost, potrebno je naglasiti kako posljednjih godina pojedine grupe kampova odabiru različite strategije za smanjenje sezonalnosti i ostvarenje boljih financijskih rezultata: dok neki bilježe značajne stope rasta u pogledu iskorištenosti kapaciteta, s nešto manjom stopom rasta ostvarenih cijena, drugi pak strategijom viših cijena ostvaruju nešto nižu iskorištenost, ali u konačnici i veći RevPAC.

U nedostatku drugih informacija i financijskih pokazatelja hrvatskog kampinga, a posebice onih iskazanih po regijama i mjesecima, sudionici ovog predavanja će dobiti uvid u jedinstvene podatke koji će im zasigurno biti korisni i za vlastite usporedbe i analize.

O predavaču:

Sandra Janković, Prof.dr., redovita je profesorica na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilištu u Rijeci. Doktorat je stekla 2001. godine na Ekonomskom sveučilištu u Beču (Wirtschaftsuniversität Wien), magistrirala (1997.) je i diplomirala (1993.) na Fakultetu za turistički i hotelski menadžment Opatija te je sudjelovala na mnogobrojnim specijalizacijama i stručnim putovanjima u zemlji i inozemstvu.

Na Fakultetu predaje kolegije Menadžersko računovodstvo, Upravljanje prihodima, Računovodstvo malih i srednjih poduzeća i Cost Management te obnaša funkciju pomoćnika dekana za međunarodne studije. Suvoditeljica je projekta Benchmarking hrvatskog hotelijerstva i Benchmarkinga kampinga te kourednica znanstvenog časopisa Tourism and Hospitality Management. Autorica je i koautorica šezdesetak znanstvenih i stručnih radova.


Kako povećati broj kamping gostiju iz Poljske?

Agnieszka Puszczewicz - foto
Agnieszka Puszczewicz, Hrvatska turistička zajednica - HTZ (Direktor predstavništva u Poljskoj)

Poljska ima oko 38 milijuna stanovnika te ima potencijala postati veoma značajno i interesantno emitivno kamping tržište za hrvatske kampove. Međutim, danas Poljaci u kampovima ostvaruju tek oko 118 tisuća dolazaka i 780 tisuća noćenja, tj. tek oko 3% ukupnog broja noćenja u kampovima RH.

Kako bismo dobili uvid u specifičnosti ovog tržišta i otvorili pogled u potencijale, u sklopu ove teme, sudionici kongresa imati će priliku dobiti odgovore na sljedeća pitanja:

  • Kako efektivno iskoristiti potencijal zemlje s 38 milijuna „pozitivno znatiželjnih stanovnika“ i dobiti potpuni uvid u profil poljskog tržišta.
  • Dobiti smjernice na koji način promovirati kamping na poljskom tržištu i iskoristiti potencijal rasta.
  • Hrvatska je jedna od omiljenih destinacija Poljaka već puno godina - stereotipi o poljskom tržištu.
O predavaču:

Agnieszka Puszczewicz magistar je menadžmenta Jagelonskog sveučilišta u Krakowu te doktor političkih znanosti Fakulteta novinarstva i političkih znanosti Sveučilišta u Varšavi. Diplomirala je na stručnom studiju Odnosa sa javnošću (London School of Public Relations) te Vanjsku trgovinu na Ekonomskom sveučilištu u Krakowu. Završila je brojne seminare i tečajeve vezane uz poslovanje turističkih agencija.

Dugogodišnjim radom u turističkom privatnom sektoru u Hrvatskoj i Poljskoj stekla je bogato iskustvo u turizmu, a od studenog 2017. direktor je predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Varšavi.


Od ideje do kompletne konverzije kampa sa 2* na 5* - praktična iskustva na primjeru kampa Istra

Lea Sošić - foto
Lea Sošić, Valamar Riviera d.d. (direktorica razvoja proizvoda)

Detaljnije o predavanju i predavaču uskoro…


Primjena novog (prijedloga) zakona o „turističkom zemljištu“ na kampove

Ministarstvo državne imovine - foto
Ivana Pintar, Ministarstvo državne imovine RH (Pomoćnica ministra)

Detaljnije o predavanju i predavaču uskoro…


Metodologija i postupak provođenja inspekcijskog nadzora nad velikim i malim kampovima

Državni inspektorat RH - foto
Državni inspektorat RH

Detaljnije o predavanju i predavaču uskoro…


Integracija pristupačnog turizma u kampingu – kako osobe s posebnim potrebama uspješno uklopiti u kamping doživljaj

Roberto Vitali V4A - foto
Roberto Vitali (V4A - Village4All), osnivač i direktor

O predavaču:

Roberto Vitali rođen je 1960. godine, oženjen je i ima dvoje djece. Sa 15 godina (1976.) doživio je prometnu nesreću nakon koje ostaje paraplegičar. Od tada poduzima mnoštvo projekata i aktivnosti kako bi svim osobama s poteškoćama pomogao i olakšao život, ali i kako bi širu zajednicu senzibilizirao i olakšao im prihvaćanje i prilagodbu radi što lakše integracije osoba sa poteškoćama.

Roberto je predsjednik i osnivač Village for all – V4A® , firme specijalizirane za “dostupan turizam”, koja prati i pomaže tvrtkama, javnim tijelima, udrugama i svima ostalima u raznim aktivnostima, počevši od razvoja koncepta pa sve do finalne realizacije i komercijalizacije proizvoda specifičnih i prilagođenih ovom posebnom segmentu osoba i gostiju. Partner je i u projektu V4AInside, talijanskom projektu visoke tehnološke inovativnosti s ciljem prikupljanja informacija vezanih uz dostupnost.

Od 2010. član je i predsjednik Odbora za promociju dostupnog turizma pri Ministarstvu turizma Italije, te je u toj funkciji pokrenuo i realizirao više od dvadeset projekata vezanih uz turizam i dostupnost.

Uz navedeno, predavač je marketinga i komunikacije vezanih uz temu invaliditeta, sudjeluje na raznim seminarima i konferencijama vezanih uz dostupnost i invaliditet, rušenje arhitektonskih barijera, dizajn, zdravstvo i sport, dostupnost prirodnim atrakcijama, prijevozu, terapiji s kućnim ljubimcima i ostalo, stalno razvijajući dostupan turizam i promovirajući koncepte “dostupnog turizma” i “transparentne dostupnosti”.


Utjecaj vremena i klime na hrvatski (kamping) turizam

Zoran Vakula - foto Frane Skoblar - foto
Zoran Vakula (meteorolog)
Frane Skoblar, Turisthotel – kamp Zaton (Marketing)

(Ne)vrijeme, prognoze, meteoalarmi, globalno zatopljenje i klimatske promjene godinama pune medijski prostor. Opravdano, ili ne? Ovisi, za neke da, za neke ne, ali mi ćemo na tom predavanju nastojati pojasniti situaciju zašto takve najave pune sve više medijske prostore i što očekivati u budućnosti.

Premda i u meteorologiji vrijedi pravilo da "istina je voda duboka", neprijeporno sve više je neuobičajenih vremenskih događanja – naglih zahladnjenja, zatopljenja, tuča, olujnih vjetrova, poplavljenih riva i kampova te koječega drugoga bilo i prije, ali subjektivni je dojam mnogih, koji potvrđuju i objektivne statističke analize na dugim nizovima podataka, kako su meteorološki ekstremi sve češći i žešći. Hoće li se taj trend nastaviti? Klima li se klima? Kakva je to opasnost za turizam u Hrvatskoj, posebice kamping? Možemo li i što učiniti?

Tijekom predavanja ukratko će se pokušati predstaviti važnost i mogućnosti meteorologije, osobito prognoza i upozorenja. Spomenut će se problematika klimatskih promjena i globalnog zatopljenja, neki mogući scenariji i posljedice, te aktivnosti koje se mogu poduzeti pokušavajući barem djelomično umanjiti problem. Pritom će se naglasiti važnost ne samo onog Donne-ovog: "Nijedan čovjek nije otok, sasvim sam za sebe", nego i Lorcinog: "Zeleno, što volim zeleno...".

O predavaču:

Zoran Vakula, dipl. ing. fizike, nakon osnovne škole u Pitomači, srednje u Virovitici i PMF-u u Zagrebu, te skoro 18 godina paralelnog rada u Državnom hidrometeorološkom zavodu i Hrvatskoj radioteleviziji u Zagrebu, od 2013. radi kao glavni meteorolog HRT-a. Meteorologija, osobito vremenska prognoza, i posao mu je i hobi. Osmislio je HRT METEO aplikaciju za pametne mobilne telefone - jedinstvenu u svijetu po „subjektivnim“ prognozama, napisao stotine znanstveno-popularnih tekstova te održao nešto manje predavanja u Hrvatskoj i izvan nje. Promotor je meteorologije i putem meteo-rima, stripa, karikatura, filmova i TV serija, itd. Oženjen je i ima kćerku.


Može li umjetna inteligencija pomoći operativi u povećanju prihoda kampa

Goran Mrvoš, Infosit - foto
Goran Mrvoš, Infosit (osnivač i direktor)

Umjetnu inteligenciju, svjesno ili nesvjesno, svatko od nas svakodnevno koristi – ali, i ona “koristi” nas. U tome je ipak pozitivno to što tu snagu možemo upregnuti da povuče naše kompanije prema boljim rezultatima.

Brojni su primjeri upotrebe umjetne inteligencije u prodaji i marketingu, no postoje li i koje prilike za upotrebu iste u operacijama?

Na ovom predavanju ćemo sagledati takvu mogućnost te dati neke primjere koji se temelje na stvarnim podacima iz kampova.

Na ovom predavanju imati ćete priliku:

  • Doznati osnove o tome što je umjetna inteligencija
  • Razumjeti na kojim principima radi
  • Saznati kako ta znanja možete primijeniti u svakodnevnom poslovanju

Uz sve to, moći ćete i postavljati pitanja predavaču koji će vam znati jednostavnim poslovnim rječnikom objasniti kompleksne pojmove.

O predavaču:

Goran Mrvoš pionir je Internet poslovanja u turizmu još od 1995.godine. Osnivač je i voditelj Infosita, koji se od 2002. godine bavi digitalizacijom poslovanja (pretežno turističkih kompanija).

Predavač je na domaćim i stranim konferencijama na teme digitalizacije i novih načina upravljanja organizacijama i timovima.

Uz rad u Infositu, član je izvršnog odbora PMI Hrvatska i član Rotary zajednice, a posebno se ponosi svojom ulogom supruga i roditelja troje djece.


Poboljšanje stope konverzije web stranice (s istim brojem posjeta) – A/B testiranje na praktičnom primjeru kampa Zaton

Saša Petković, KG Media - foto
Saša Petković, KG Media (senior sales manager)

Poslušajte iz prve ruke kako se već uspješna web stranica pretvara u još uspješniju. O konverzijama, stopama konverzija, definiranju KPI-a stranice, pa do poboljšanja stope konverzije Zatonove web stranice A/B testiranjem, više će nam reći Saša Petković iz KG Medie.

O predavaču:

Saša Petković je marketinški ekspert iz tvrtke KG Media. Rođen je 1975., diplomirani je ekonomist, te već 14 godina radi u ovoj uspješnoj marketinškoj agenciji, jednoj od vodećih u regiji u segmentu Online marketinga, što potvrđuje dugogodišnje članstvo u Googleovim Premier Partner i Marketing Platform programima. Sašin angažman je sve više usmjeren ka izradi specijaliziranih konzalting dokumenata vezanih uz poboljšanje kvalitete i dosezanja ciljeva web stranica KG Medijinih klijenata, a sve je više tražen i kao predavač i prezentator na manifestacijama, na kojima pokušava prenijeti svoju strast za marketinškim i prodajnim aktivnostima široj publici. Saša je vrlo aktivan i izvan svojeg radnog mjesta: predani je glazbenik i maslinar (ekstra djevičansko maslinovo ulje Bilini zvuči vam poznato? :), a najviše uživa u provođenju vremena sa svojom obitelji.


(popis predavača podložan je izmjenama i dopunama)

...VIDIMO SE NA KONGRESU!



Prijava za članove KUH-a

Pristupite informacijama za članove