Gledaj YouTube videozapise

10. Kongres hrvatskog kampinga

***For English version click www.camping.hr/congress

19.-21.10.2016. LifeClass Terme Sveti Martin (Sv. Martin na Muri)

Otvorene su prijave za 10. Kongres hrvatskog kampinga, koji se održava u Sv. Martinu na Muri (LifeClass Terme Sveti Martin), od srijede 19.10 do petka 21.10.2016. godine.

*prijavnica za SMJEŠTAJ šalje se isključivo ako noćite u hotelu u kojem se održava kongres te vas svakako pozivamo da u tom slučaju smještaj rezervirate putem navedene prijavnice zbog dogovorenih povoljnijih cijena smještaja. Neovisno o smještaju, za sudjelovanje na kongresu potrebno je ispuniti i poslati nam Prijavnicu za KONGRES.

U posljednjih devet godina, Kongres hrvatskog kampinga u organizaciji KUH-a nametnuo se kao središnje mjesto razmjene znanja i iskustava unutar kamping sektora RH. Ovogodišnje jubilarno izdanje tradicionalnog skupa pokušat će pružiti odgovore na mnoga pitanja vezana uz prednosti i nedostatke hrvatske kamping industrije, razvoj luksuznih kampova, ulogu agencija te stanje i trendove na našim najvažnijim emitivnim tržištima.

Osim predstavnika nacionalnih turističkih tijela i institucija te domaćih stručnjaka, u radu ovogodišnjeg kongresa sudjelovat će poznati međunarodni gosti i stručnjaci poput Stefana Thurna, iz njemačkog ADAC-a, Loek van de Looa, iz nizozemske agencije Vacanceselect, Alfonsa Ribbaroche, direktora španjolske tvrtke APM specijalizirane za razvoj vodenih parkova, kao i mnogi drugi uvaženi gosti iz zemlje i inozemstva. 

U sklopu kongresa najboljim kampovima dodijelit ćemo priznanja za kvalitetu kampova Croatia's Best Campsites, OK mini campsNaj Kamp Adria 2016, V4A - village for all te nagrada za najinovativniji kamp godine. Zadnjeg dana održat će se sastanak Skupštine Kamping udruženja Hrvatske.

Veoma važna komponenta kongresa biti će i predstavljanje velikog broja proizvođača mobilnih kućica i glamping šatora raznih europskih proizvođača, što će omogućiti uvid u najnovije trendove dizajna i buduće smjerove razvoja. Svoj su dolazak potvrdili ADRIA, CRIPPA, CR ABITARE, NORD, IDEA FORMA te LUXETENTEN, a većina će proizvođača tijekom kongresa izložiti i svoje posljednje modele. Biti će tako izloženo ukupno 16 modela mobilnih kućica i 4 glamping šatora.

Na kongresu se očekuje veliki broj predstavnika kamping industrije iz naše zemlje, vlasnika i predstavnika kampova, javnog sektora i drugih gospodarskih te strukovnih udruženja u Hrvatskoj.

Od predavanja najavljujemo:

Potpuna konverzija i razvoj postojećeg kampa srednje kategorije u novi vrhunski proizvod s 5* - pogled s arhitektonsko-planerskog stajališta

Prvi susret s autokampom Krk je dojmjiv. Smješten u dramatičnom reljefu i nevjerojatnih vizura ostavlja bez daha. Osim iznimnih prirodnih datosti, opremljen je i svim potrebnim sadržajima; recepcija, sanitarni čvorovi, ugostiteljsko uslužni objekti, bazeni, igrališta, različiti tipovi smještaja... Slijedom rečenih premisa, kućice tablice Pravilnika o kategorizaciji kampa dobile bi kvačice, a kamp bi dobio 5 zvjedica.

Međutim, želimo li mjesto posebnih, drugačijih, ali izvornih doživljaja i ponuda!? Želimo li naglasiti kvalitete koje posjedujemo, koje nas diferenciraju i čine jedinstvenim!? Želimo li mjesto s 5 zvjezdica, IMATI sadržaje nije dovoljno. Nije dovoljno imati centar sa trgovačko uslužnim objektima, on mora biti simbioza koncepcije i funkcije. Nije dovoljno imati zonu s mobilnim kućicama, ona mora svakom gostu pružiti osjećaj eksluzivnosti. Nije dovoljno imati bazene, potrebno je ushićenje. Nije dovoljno imati sanitarni čvor, mora omogućiti i susret i kontemplaciju...

Danas gosti pamte doživljaj i ono po čemu se to mjesto razlikuje od drugih. Nevažno da li pritom mislimo na kamp, hotel ili restoran. Tendencije su takve i to čini 5 zvjezdica. Tada gost nosi kući priče koje su pričali i ljudi i prostori...

U autokampu Krku se desio upravo takav cjelokupni probražaj: investicija koja je donijela pravo značenje kategorije 5 zvjezdica, investicija koja se pokazala opravdanom.

Predavač: Ana Slamar, arhitektonski studio Tisa

Rezultati poslovanja hrvatskih kampova u 2016. – prezentacija zadnjih rezultata poslovanja kampova, u sklopu projekta „Benchmarking kampova“

Ono što ne možemo mjeriti, time ne možemo niti upravljati. Moći se usporediti s najboljima, s prosjekom ili najlošijima u branši znači realno sagledati svoju poziciju te točnije procijeniti napore potrebne za ostvarenje vlastitih ciljeva.

Stoga Vas pozivamo na prezentaciju pokazatelja poslovanja kampova za prvih 9 mjeseci 2016. godine, na kojoj nudimo neke od odgovora, poput:

  • Da li je Vaš ostvareni stupanj iskorištenja kapaciteta bolji ili lošiji od prosjeka vaše regije odnosno Hrvatske?
  • Kakva vam je ostvarena prosječna prodajna cijena smještajnih objekata i smještajnih jedinica u odnosu na prosjek?
  • Jeste li ostvarili viši ili niži prihod po raspoloživim kapacitetima (RevPAR)?

…to su samo neka od pitanja na koje možete dobiti odgovor.

Pridružite nam sa na prezentaciji i uključite se u projekt, kako bi uzorak bio što reprezentativniji odnosno rezultati što realniji.  Nastavljamo tragati za najboljim praksama u branši kako bismo svima omogućili što bolje poslovne rezultate u kamping turizmu.

Predavač: Sandra Janković, Fakultet za hotelijerski i turistički menadžement u Opatiji

Trendovi u razvoju vodenih parkova + priprema i realizacija investicije u prvi vodeni park u hrvatskom kampu; preporuke i greške koje treba izbjeći

Vodeni sadržaji postaju sve važniji čimbenik dodane vrijednosti u kampovima zbog rastuće potražnje od strane gostiju i tour operatora.

Ključ uspjeha sastoji se u donošenju pravih odluka uzimajući u obzir karakteristike svakog kampa zasebno. Jadranka kampovi podijeliti će svoje iskustvo u razvoju prvog aquaparka u jednom hrvatskom kampu - kampu Čikat u Malom Lošinju.

Španjolska tvrtka Action Park, specijalizirana u polju vodenih atrakcija, dati će određena viđenja budućeg razvoja temeljem svojeg iskustva na hrvatskom i europskom tržištu...

Predavač: Alfonso Ribbarocha, Action Park Spain; Dejan Jakovljević, Jadranka kampovi d.o.o.

Karakteristike skandinavskog emitivnog turističkog (kamping) tržišta, s naglaskom na Dansku

Karakteristike skandinavskog turističkog tržišta su bitno određene klimatskim uvjetima Sjeverne Europe, s hladnim zimskim razdobljima bez dovoljno svijetla, uz kratka i često kišovita ljeta. Kao jedna od egzistencijalnih potreba javlja se potreba za suncem i toplinom, što postaje ključni poticajni element turističkih kretanja.

Snažno izražena potreba za putovanjima praćena je značajnim obujmom ponude, koja je zahvaljujući visokoj konkurenciji između nositelja ponude (receptivna odredišta, zrakoplovni prijevoznici, turoperatori ) svedena na prihvatljivu razinu cijena. Time cijela regija, unatoč malom broju stanovnika, oko 25 mil., čini treće najemitivnije tržiste Europe...

Predavač: Paul Šikić, HTZ Skandinavija

Njemačko tržište – stanje i trendovi, preporuke i greške za izbjeći na tržištu koje ostvaruje preko trećinu hrvatskih kamping noćenja

Njemačka je najjače emitivno turističko tržište u Europi i treće na svijetu po ukupnoj potrošnji stanovništva za putovanjima. Tema „putovanja“ zauzima u njemačkoj svakodnevici vrlo bitno mjesto i čini od Nijemaca vrlo iskusne putnike koji traže najbolju razinu usluge za investirani novac.

Turistička privreda u Njemačkoj je vrlo razvijena s oko 1.500 turoperatora koji proizvode turističku ponudu i 10.000 turističkih agencija koje prodaju direktno sve vrste ponuda prema krajnjim korisnicima. Nijemci ostvaruju godišnje 70 milijuna putovanja dužih od 5 dana (turistička putovanja) i  od toga od 5 do 7% otpada na segment kampova...

Predavač: Romeo Draghicchio, HTZ Njemačka

U slučaju dodatnih pitanja molimo Vas da nas kontaktirate na e-mail info@camping.hr

Prijava za članove KUH-a

Pristupite informacijama za članove