12 kamping kongres Hrvatske

U organizaciji Kamping udruženja Hrvatske (KUH), od 12.-14.11.2018. u Termama Tuhelj (Tuheljske Toplice), hotelu Well 4*, održava se najveći godišnji skup hrvatskog kampinga, povezanih institucija i djelatnosti, kao i svih zainteresiranih pojedinaca

Želite li saznati sve o aktualnim trendovima u europskom i hrvatskom kampingu, koji iz godine u godinu bilježi izvrsne rezultate i kao životni stil privlači sve veći broj poklonika?

Sudjelovanje na 12. Kongresu hrvatskog kampinga prilika je koju nikako ne biste smjeli propustiti!

Ovogodišnji 12. Kongres hrvatskog kampinga, od 12. do 14.11.2018., kroz stručni dio (raznovrsna predavanja od strane domaćih i stranih stručnjaka iz kamping sektora) i kroz izložbeno-sajamski dio (izložbom preko 20 modela mobilnih kućica i glamping šatora, te raznovrsne opreme i usluga u kampingu), zasigurno i u 2018. godini postaje centralno mjesto susreta hrvatskog kamping sektora i povezanih djelatnosti, razmjene iskustva i susreta sa kolegama iz sektora.

*osiguran je simultani prijevod za sva predavanja, na hrvatski i engleski jezik

Dobrodošli na hrvatske dane kampinga!

Od samog početka, Kongres hrvatskog kampinga, u organizaciji KUH-a, nametnuo se kao centralni skup razmjene znanja i iskustava, edukacije i susreta predstavnika hrvatskog kamping sektora i povezanih djelatnosti.

Od prvog kongresa, održanog 2007. godine, pa do prošlogodišnjeg 11. Kongresa hrvatskog kampinga, ukupno je preko 2.150 sudionika dobilo je priliku razmijeniti iskustva i upoznati se, sagledalo je razvojne trendove i brojke europskog i hrvatskog kampinga, alate i načine promocije, raspravljalo o politici cijena i kvalitete, upoznalo i dogovorilo suradnju s direktorima predstavništava HTZ-a s nekih od najjačih emitivnih tržišta, razgovaralo s inozemnim i domaćim stručnjacima u kampingu, oglašavanju i povezanim djelatnostima, dobilo poticaj i nove ideje vezano uz poboljšanje kvalitete i prilagodbu očekivanjima gostiju kampova (glamping, mobilne kućice, vodeni parkovi, kvaliteta i raznovrsnost usluga, itd.), vidjelo najnovije inovativne modele mobilnih kućica, kao i ostalu najraznovrsniju opremu za kampove.

Međutim, ne manje važno, svake se godine velika pažnja posvećuje i raspravi oko razvojnih pitanja kamping sektora u Hrvatskoj, problematici i izazovima razvoja te podizanju opće razine konkurentnosti hrvatskog kamping sektora..

U sklopu kongresa, ujedno će se najboljim kampovima dodijeliti posebna priznanja za kvalitetu kampova Croatia's Best Campsites, OK mini camps, slovenska priznanja za kvalitetu kampova Naj Kamp Adria 2018, i druga.

Prijavite se još danas…

Na kongresu se očekuje veliki broj predstavnika kamping industrije iz naše zemlje i inozemstva, vlasnika i predstavnika kampova, javnog sektora i drugih gospodarskih te strukovnih udruženja u Hrvatskoj.

Prijavite se putem sljedećih linkova:


Pozivamo Vas da putem gornjih linkova potvrdite dolazak i rezervirate svoje mjesto čim prije, te time postanete dijelom velike kamping obitelji koja će se okupiti u Termama Tuhelj, od 12. do 14.11. ove godine.

Kongresna dvorana fotografija

Upoznajte najnovije trendove i inovacije u segmentu mobilnih kućica i glamping šatora, kao i u dijelu ponude opreme za uređenje kampova

Veoma važna komponenta kongresa, uz stručna predavanja, biti će i „sajamski dio“, tj. predstavljanje velikog broja inozemnih i domaćih proizvođača mobilnih kućica i glamping šatora, što će omogućiti uvid u nadolazeće trendove i dizajnerska rješenja.

Time sudionici kongresa stječu priliku ne samo direktnog uvida u budućnost kampinga, već i direktnog kontakta sa svim važnijim predstavnicima proizvođača kamping opreme, primjerice u segmentu proizvodnje i prodaje mobilnih kućica (MH) i glamping objekata:

 
  • ADRIA DOM (MH i glamping, Slovenija)
  • CRIPPACAMPEGGIO (MH, Italija/Hrvatska)
  • CR ABITARE (MH, Italija/Hrvatska)
  • AMK PANEKS (glamping, Makedonija)
  • CABANON (glamping, Francuska)
  • IDEA FORMA (MH, Hrvatska)
  • NORD PRODUKT (MH, Hrvatska)
  • TENT TRIS (glamping, Hrvatska)
  • OUTSTANDING (glamping, Nizozemska)
  • BIGHEAD (glamping, Slovenija)
  • FEST (glamping, Hrvatska)
 

Većina će proizvođača tijekom kongresa izložiti svoje najnovije modele za 2019. godinu – ukupno više od 20 modela mobilnih kućica i glamping šatora. Od ostalih predstavnika kamping industrije, na kongresu će se sudionici također imati priliku upoznati s tvrtkama:

  • ISTRA ANIMATION CLUB – animacija u kampovima
  • PRIOKO – aparati za led
  • MAREX-ELEKTROSTROJ – oprema za kampove
  • LASER LINE – informatička rješenja
  • DREZGA – kosilice, pile
  • KG MEDIA – agencija za oglašavanje
  • BIJELI SVIJET – ugostiteljska i praonička oprema
  • ECA TECHNOLOGY – energetski i klima sustavi
  • CAMPER CLEAN – aparat za otpadne vode iz kampera
  • GALEB – tekstilni proizvodi
  • ISTRA TECH – informatička rješenja
  • PROMOTRADE – oprema za kampove
  • ROTO - proizvodi od plastike
  • BUTAN PLIN – sustavi za grijanje vode
  • PAMETNA KUĆA – elektro vozila
  • STOPNICE PETERNELJ - KRIŽIŠNIK – vanjske saune
  • AQUACHEM – bazeni, wellness, fontane
  • INCHECKIN – aplikacija za prijavu gostiju
  • BOR PLASTIKA – sustavi za otpadne vode

Projekt se provodi uz potporu HTZ-a i MINT-a:
Hrvatska turistička zajednica logotip
Ministarstvo turizma logo
Nagrade najbolji kampovi foto

Prezentacije - najave

*osiguran je simultani prijevod za sva predavanja, na hrvatski i engleski jezik

Budućnost online distribucije u kampingu - 10 hipoteza i zaključaka

Uwe Frers- foto
Uwe Frers, ADAC Camping – Pincamp (Njemačka)

Internet će u budućnosti postati vodeći kanal distribucije kampova, stoga svaki kamp mora kreirati vlastitu strategiju za stvaranje uspješne pozicije na tržištu. Međutim, prije donošenja pravih odluka, kampovi moraju pronaći odgovore na važna pitanja:

  • Kako će Internet utjecati na kvalitetu gostiju?
  • Koja je prava distribucija aktivnosti i zadataka između portala i kampova?
  • Koja tehnologija je potrebna za preživljavanje u budućnosti?
  • Koja cjenovna strategija će biti najveći generator prihoda kampa?

U prezentaciji biti će govora o 10 hipoteza o budućnosti online distribucije kampova, te će se definirati najvažnije akcije kako bi kampovi osigurali uspješno online poslovanje.

O predavaču:

Uwe ima 20 godina aktivnog iskustva u online poslovanju, od kojih 14 u online poslovima vezanim uz turizam. Osnovao je ili bio partner u nekim od najvažnijih turističkih web portala u Njemačkoj, vezanima uz hotele, kampove, crowdsourcing i ostalo.

Trenutno je u njemačkom ADAC Camping-u odgovoran za razvoj digitalnih tehnologija u segmentu kampinga te je odgovoran za projekt kamp-portala ADAC Pincamp.


Nizozemci idu na kampiranje: trendovi u razvoju nizozemskog kamping tržišta

Jaap van der Linden - foto
Jaap van der Linden, ANWB Camping (Nizozemska)

U sklopu ove teme, sudionici kongresa imati će priliku:

  • Upoznati i dobiti presjek nizozemskog kamping gosta: kako i koliko putuje, tko je, koje su njegove potrebe, očekivanja i interesi prilikom kampiranja i izbora kampa
  • Saznati je li, i koliko, Hrvatska kao kamping destinacija interesantna nizozemskom gostu i zašto
O predavaču:

Jaap je direktor ANWB Camping-a, te je odgovoran za raznovrsne aktivnosti koje ANWB provodi na području kampiranja. Djelokrug aktivnosti seže od izdavanja nekoliko časopisa i vodiča za kampiranje, preko organizacije kamping putovanja, pa sve do upravljanja rezervacijskom platformom za kamping Camping Key Europe (CKE).

Pored toga, zbog svojeg iskustva i stručnosti u kampingu, često je angažiran kao savjetnik i partner u raznim poslovima vezanima uz kampinga te pomaže kamping startup-ovima u pokretanju poslovanja.


Cjenovna politika u kampovima španjolske regije Girona - Costa Brava: mogu li cijene u jednoj od najskupljih kampinga regija Europe i dalje rasti?

Ward Wijngaert - foto
Ward Wijngaert, Kamping udruženje Girona – Costa Brava (Španjolska)

Od jednog od najvećih stručnjaka u kampingu regije, sudionici kongresa će na ovom predavanju saznati:

  • Zašto je Costa Brava najskuplje odredište u europskom kampingu i koje su posljedice?
  • Kakva je cjenovna politika kampova Girone kao jedne od najskupljih regija u kampingu na europskoj razini i usporedba s cijenama hrvatskih kampova
  • Upoznati se s problemima i iskoristiti mogućnost učenja na tuđim greškama, ali i s prilikama koje su se pojavile u definiranju cijena u kampovima te regije u posljednjim godinama
  • Steći uvid u odrednice buduće politika politike definiranja cijena kampinga
O predavaču:

Ward je stručnjak za turistički i iskustveni marketing i turizam općenito. Govori 6 jezika, živio je u 4 zemlje.

Profesor je na jednoj od najprestižnijih turističkih škola Španjolske, u Barceloni, gdje drži predmete menadžmenta kampova i turističke promocije, a od 2010. radi u Kamping udruženju Girona – Costa Brava, gdje je danas direktor.


Do novih gostiju kroz udruživanje i partnerstvo kampova - primjer inovativnog koncepta marketinške mreže Yelloh Village

Etienne Page - foto
Etienne Page, Yelloh Village (Francuska)

Na tržištu koje se brzo mijenja, gdje se marketinške metode stalno razvijaju, a konkurencija postaje sve agresivnija, vidljivost i stvaranje lojalnih kupaca putem izravne prodaje ključ je uspjeha. Međutim, ta dva elementa mogu se osigurati i dalje razvijati samo uz pravilno definiranje strategije digitalnog marketinga, a što danas sve više uključuje udruživanje financijskih sredstava zainteresiranih kampova u jedan zajednički marketinški proračun.

Kroz primjer Yelloh Village grupe, otkrijte povijest ove poslovne „avanture“, od kada je nekoliko vlasnika kampova, iz zajedničke vizije i radne filozofije, krenulo prema uspostavi grupe vrhunskih kampova i postavilo promociju za iste.

Kroz iskustva i strategiju grupacije biti će pojašnjena sljedeća pitanja:

  • Koji su elementi uspjeha?
  • Kakvo je pozicioniranje proizvoda?
  • Koja je marketinška politika?
  • Koja je pravilna strategija: protiv ili za suradnju sa OTA (online agencijama) i turoperatorima?
O predavaču:

Etienne je generalni je menadžer grupe Yelloh Village, koju čini 87 kampova u individualnom, privatnom vlasništvu, ukupnog kapaciteta preko 80 tisuća osoba i godišnjeg prometa smještaja od 191 milijuna eura.

Odgovoran je za višekanalni marketing i prodaju u kampovima grupacije, proizvodno pozicioniranje, definiranje marketinške strategije i razvoj grupe Yellog Village. Bivši je direktor u tvrtci koja je glavni proizvođač softvera za razna kamping rješenja u kampovima Francuske i Španjolske.


Direktna prodaja u kampingu i kako je unaprijediti - kratko istraživanje o aktualnim metodama i procesima prodaje u hrvatskom kampingu i preporuke za unaprjeđenje

Alen Salamun - foto
Alen Salamun, AdriaCamps (Hrvatska)

Na temelju stvarno provedenog kratkog istraživanja metoda i procesa prodaje u nekoliko hrvatskih kampova, predstaviti će se analiza trenutne situacije i predložiti provjerena rješenja za unaprjeđenje direktne prodaje.

Kroz primjenu praktičnih rješenja, pojasniti će se sljedeća pitanja:

  • Na koji način kampovi u Hrvatskoj nude, odnosno „prodaju“ svoje kapacitete putem vlastitih kanala?
  • Kako unaprijediti prodaju i povećati udio i kvalitetu direktnih rezervacija?
  • Zašto više nije dovoljno samo „obraditi“ upit ili kontakt?
  • Kako na najbolji mogući način svaki upit pretvoriti u rezervaciju?
O predavaču:

Alen Salamun je marketinški stručnjak i pionir Inbound Sales&Marketinga u turizmu u Hrvatskoj. Direktor je agencije Gaveia koja u svom portfoliu posjeduje specijalizirane kamping portale AdriaCamps.com i meinmobilheim.de koji od samog početka bilježe zavidne rezultate i kvalitetu rezervacija zahvaljujući konstantnoj optimizaciji prodajnog procesa.


Happy Dog Koncept – nastanak ideje i prezentacija koncepta kreacije inovativnog proizvoda

Bruno Radoš foto
Bruno Radoš, Valamar (Hrvatska)

Happy Dog Premium Village, u kampu Lanterna, nalazi se kraj mora u predivnoj Tarskoj vali i kao stvoren je za nezaboravan odmor s kućnim ljubimcem.

Za kućne ljubimce se nudi kupanje u moru na samo za njih predviđenoj zoni, igranje na za to predviđenom igralištu ''activity dog playground'', redovito istrčavanje u ''running zoni'', nabavka potrepština u trgovini i dog baru. U dog wellnessu očekuje kućne ljubimce šišanje, kupanje, ''grooming''.

U ovom tematskom naselju ima 18 moderno uređenih mobilnih kućica većinom s pogledom na more. Sve mobilne kućice Happy Dog Premium su ograđene i sadrže dvije ili tri spavaće sobe, ležaj za pse, dnevni boravak s kaučem na razvlačenje, opremljenu kuhinju i dvije kupaonice.

Poseban užitak pruža i prostrana natkrivena terasa sa kućicom za pse u više različitih veličina, sjedećom garniturom, ležaljkama i roštiljem, idealna za ljetno ljenčarenje i opuštanje.


Prvi 100% glamping kamp u Hrvatskoj – Arena One99 Glamping (koncept i karakteristike)

Manueal Kraljević foto
Manuela Kraljević, Član Uprave i Direktor marketinga i prodaje Arena Hospitality Groupe (Hrvatska)

Arena Hospitality Group je u 2018. na području bivšeg autokampa Arena Pomer otvorila prvi potpuni family glamping resort u Hrvatskoj. Radi se o potpuno novom konceptu i dizajnu kampa koji ima isključivo glamping ponudu, wellness usluge te servis premium klase. Jedan je od najvećih glamping kampova u Europi, kojega čini 199 luksuznih šatora, a neovisno o njihovoj veličini ili kapacitetu osoba (od 2-6), vrhunski komfor i luksuz su ujednačeni, pa je tako svaki šator bogato opremljen klimom, LCD Flat screen TV-om, u svakome se nalazi kompletno opremljena kuhinjica s Illy aparatom za espresso kavu, kupaonicom s luksuznim setom kozmetike, a sve na razini modernih hotela visoke kategorije.

Međutim, tu ne fale ni svi ostali elementi koji pružaju luksuzni odmor, primjerice poput raskošne spa & wellness zone “SPA one4you” na otvorenom, s whirlpoolima, šatorima za tretmane, kišnom sobom, saunom, prostorima za opuštanje na otvorenom, platformom za yoga programe i outdoor fitnessom u istarskom zelenilu.

O predavaču:

Manuela Kraljevic pridružila se Arena Hospitality Groupi kao direktor prodaje i marketinga u siječnju 2009. godine. Na tu poziciju je došla sa 6-godišnje pozicije direktora prodaje i marketinga Sol Meliá Hrvatska, dijela svjetski poznatog hotelskog lanca Sol Meliá. Prije navedenoga je u istoj tvrtci četiri godine bila Direktor ugovaranja za Istraturist Umag i Jadran-turist Rovinj.

Od dolaska u Arena Hospitality Groupu u 2009. godini, aktivno učestvuje u razvoju sada jedne od najperspektivnijih hotelskih kompanija na hrvatskom tržištu. Svoj doprinos daje temeljitom repozicioniranju sedam renoviranih smještajnih objekata, razvija i upravlja sa modernim odjelom prodaje i marketinga sa naglascima na upravljanju prihodima, rastu online prodaje te razvoju novih digitalnih marketinških alata i tehničkih inovacija. Pod njezinim vodstvom, definira se i razvija marketinška i prodajna strategija za 15 hotela, 4 turistička naselja i 8 autokampova u Njemačkoj, Mađarskoj i Hrvatskoj.


Revenue management – upravljanje i maksimiziranje prihoda u kampovima

Ivan Bilandžić foto
Ivan Bilandžić, voditelj upravljanja prihodima, Maistra d.d. (Adris grupa)

Jedna od definicija upravljanja prihodima je: "Prodati odgovarajuću smještajnu jedinicu odgovarajućem klijentu, u odgovarajućem trenutku, po odgovarajućoj cijeni". Na ovom će predavanju stoga biti riječi o tome kako ispravno postaviti, ali i upravljati cijenama u kampingu, vodeći računa o elementima na koje treba najviše paziti i koji su novi utjecaji koji najviše utječu na cijene. Isto tako, biti će govora o tome što smo mogli naučiti ove sezone i kako dalje...

O predavaču:

Ivan je profesionalac u turizmu i hotelijerstvu, zadužen za upravljanje prihodima u Maistri. U dosadašnjoj bogatoj karijeri, kroz tri vodeće turističke grupacije u Hrvatskoj, vodio je upravljanje prihodima za široki spektar proizvoda, od ultraluksuznih hotela, do resorta i kampova.

U karijeri se posebno ističe iskustvo uspostave i stvaranja odjela upravljanja prihodima od nule, implementacije vodećih svjetskih sustava u upravljanju prihodima, kao i kreiranje vlastitih sustava i rješenja.


...VIDIMO SE NA KONGRESU!



Prijava za članove KUH-a

Pristupite informacijama za članove