Najveći godišnji skup hrvatskog kampinga, povezanih institucija i djelatnosti te svih ljubitelja i prijatelja kampinga, održava se 22. i 23.10.2019. u Svetom Martinu na Muri, u hotelu LifeClass Terme Sveti Martin.
U organizaciji Kamping udruženja Hrvatske (KUH), Kongres hrvatskog kampinga ove godine slavi već 13. godinu redovitog održavanja.
Ovogodišnja kamping sezona, razvoj kampinga i trendovi, marketing i nova tržišta, nove tehnologije, pozitivni primjeri, problematika sektora te produženje sezone samo su neke od tema o kojima će se govoriti.
Ako vas posao ili interesi vežu uz kamping, sudjelovanje na 13. Kongresu hrvatskog kampinga prilika je koju nikako ne smijete propustiti!
Od 22.10. do 23.10.2019. godine, 13. Kongres hrvatskog kampinga kroz stručnu te izložbeno-sajamsku komponentu zasigurno će opravdati reputaciju centralnog mjesta susreta hrvatskog kamping sektora i povezanih djelatnosti, razmjene iskustva i susreta sa kolegama iz sektora.
Tako na kongresu neće manjkati raznovrsnost stručnih predavanja od strane domaćih i stranih poznavatelja kamping sektora, dobiti će se mogućnost uvida u najnovije modele mobilnih kućica i glamping šatora, raznovrsne opreme i ponude usluga u kampingu, druženja s poznanicima i stručnjacima u sektoru, i još mnogo toga!
Dobrodošli na hrvatske dane kampinga!
Od samog početka, Kongres hrvatskog kampinga, u organizaciji KUH-a, nametnuo se kao centralni skup razmjene znanja i iskustava, edukacije i susreta predstavnika hrvatskog kamping sektora i povezanih djelatnosti.
Od prvog kongresa, održanog 2007. godine, pa do prošlogodišnjeg 12. Kongresa hrvatskog kampinga, ukupno je preko 2.520 sudionika dobilo je priliku razmijeniti iskustva i upoznati se, sagledati razvojne trendove i brojke europskog i hrvatskog kampinga, upoznati alate i načine promocije, raspravljati o politici cijena i kvaliteti, upoznati i dogovoriti suradnju s direktorima predstavništava HTZ-a s nekih od najjačih emitivnih tržišta, razgovarati s inozemnim i domaćim stručnjacima u kampingu, oglašavanju i povezanim djelatnostima, dobiti poticaj i nove ideje vezano uz poboljšanje kvalitete i prilagodbu očekivanjima gostiju kampova (glamping, mobilne kućice, vodeni parkovi, kvaliteta i raznovrsnost usluga, itd.), vidjeti najnovije inovativne modele mobilnih kućica, kao i ostalu najraznovrsniju opremu za kampove.
Međutim, ne manje važno, svake se godine velika pažnja posvećuje i raspravi oko razvojnih pitanja kamping sektora u Hrvatskoj, problematici i izazovima razvoja te podizanju opće razine konkurentnosti hrvatskog kamping sektora.
U sklopu kongresa, ujedno će se najboljim kampovima dodijeliti posebna priznanja za kvalitetu kampova Croatia's Best Campsites, OK mini camps, slovenska priznanja za kvalitetu kampova Naj Kamp Adria 2019, i druga.
OTVORENE PRIJAVE - Prijavite se još danas…
Na kongresu se očekuje veliki broj predstavnika kamping industrije iz naše zemlje i inozemstva, vlasnika i predstavnika kampova, javnog sektora i drugih gospodarskih te strukovnih udruženja u Hrvatskoj, kao i predstavnika proizvođača i ponuđača najraznovrsnije kamping opreme i usluga.
Prijavite se putem sljedećih linkova:
- Prijava na kongres (prijava na kongres i uplata kotizacije obavezni su za sve sudionike)
Kotizacija uključuje:
- 22. i 23.10. sudjelovanje u radu kongresa, razgled izložbenog dijela (mobilnih kućica i ostalo) te kavu i osvježenje tijekom stanki
- 23.10. radni ručak i svečanu večeru (završni dan kongresa)
- za osobe koje nisu na smještaju, nadoplata za ručak i večeru 22.10. iznosi 100 kn po obroku (plaćanje direktno na recepciji hotela)
- Rezervacija smještaja (kongresni paket)
Kongresni paket uključuje:
- noćenje i sve obroke tijekom trajanja kongresa, počevši od ručka 22.10. i završno s doručkom 24.10. (vrijedi za dva noćenja), neograničeno korištenje hotelskog bazena, bazenskog kompleksa i fitnessa te besplatan parking i Wi-Fi.
*moguće je rezervirati 2-dnevni ili 1-dnevni kongresni paket, dovoljno je izmijeniti datume prilikom rezervacije smještaja (u nekim je slučajevima potrebno nanovo unijeti pristupni kod KAMP2019). Dodatno, za sve smo sudionike kongresa osigurali povlaštene cijene smještaja tijekom čitavog tjedna u kojem se održava kongres (pon. 21.10. - ned. 27.10.)
Pozivamo Vas da putem gornjih linkova potvrdite dolazak i rezervirate svoje mjesto čim prije, te time postanete dijelom velike kamping obitelji koja će se okupiti u Sv. Martinu na Muri, od 22. do 23.10. ove godine.
Upoznajte najnovije trendove i inovacije u segmentu mobilnih kućica i glamping šatora, kao i u dijelu ponude opreme za uređenje kampova
Veoma važna komponenta kongresa, uz stručna predavanja, biti će i „sajamski dio“, tj. predstavljanje velikog broja inozemnih i domaćih proizvođača mobilnih kućica i glamping šatora, što će omogućiti uvid u nadolazeće trendove i dizajnerska rješenja.
Time sudionici kongresa stječu priliku ne samo direktnog uvida u budućnost kampinga, već i direktnog kontakta sa svim važnijim predstavnicima proizvođača kamping opreme, primjerice u segmentu proizvodnje i prodaje mobilnih kućica (MH) i glamping objekata:
- ADRIA DOM (MH i glamping, Slovenija)
- NORD PRODUKT (MH, Hrvatska)
- CR ABITARE (MH, Italija/Hrvatska)
- MARIDA HOME (MH, Hrvatska/Poljska)
- CRIPPACONCEPT (MH, Italija/Hrvatska)
- TENT TRIS (glamping, Hrvatska)
- LUXETENTEN (glamping, Nizozemska)
- FEST (glamping, Hrvatska)
Većina će proizvođača tijekom kongresa izložiti svoje najnovije modele za 2020. godinu. Od ostalih predstavnika kamping industrije, na kongresu će se sudionici također imati priliku upoznati s tvrtkama:
- MAREX-ELEKTROSTROJ – oprema za kampove
- DREZGA – kosilice, pile
- KG MEDIA – agencija za oglašavanje
- ALPHA SUN – podne obloge i pločice
- ECA TECHNOLOGY – energetski i klima sustavi
- CAMPER CLEAN – aparat za otpadne vode iz kampera
- ISTRA ANIMATION CLUB – animacija u kampovima
- RIVIERA DEKOR – dekor rješenja
- H7 – grijači za vodu, ograde
- 4 OUT – terase
- IDEA FORMA – mobilne kućice
- ECO COMFORT – jednokratna oprema za mobilne kućice
- SCP ADRIATICA – bazeni
- ABSOLUTE – luftomat
- CAPING.IT – kamping web portal
- PROCHASKA – elektrovozila
- ISTRA TECH – informatička rješenja
- PROMOTRADE – oprema za kampove
- AQUACHEM – bazeni, wellness, fontane
- DVIGRAD TELEKOM – ICT rješenja
- REMARIS – IT rješenja
- VACANCESELECT – agencija
- ETIGO – propusnice, čipirane narukvice
- CITY GOLF EUROPE – minigolf tereni
- STATIM – IT rješenja
- EASY BE – perilice na žetone
- PITCHUP.COM – kamping web portal
- WEISHAUPT – sustavi za grijanje
- INFOSIT – IT rješenja
Plaćanje kriptovalutama u kampovima – budućnost ili utopija
Miroslav Vegh, Diligio Ltd., London (direktor i osnivač)
Većina svjetskih ekonomija već nekoliko godina aktivno koristi Blockchain tehnologiju u različitim industrijama, a posebice u obliku kriptovaluta. Obzirom da navedene tehnologije postaju sve značajnije i, polako, ali sigurno, postaju sve prisutnije i u sektoru turizma, sudionici predavanja imati će priliku čuti i dobiti odgovore na sljedeća pitanja:
- Što su to kriptovalute i tko ih uopće koristi?
- Što kompanije u turizmu (s naglaskom na kamping) mogu dobiti prihvaćanjem kriptovaluta kao sredstva plaćanja?
- Koje su prednosti i nedostatci (rizici)?
- Kako funkcionira proces naplate kriptovalutama?
- Je li danas to uopće moguće sprovesti u Hrvatskoj?
Sudionici predavanja će stoga dobiti odgovore na nekoliko ključnih pitanja koja demistificiraju kriptovalute i načine plaćanja, a ujedno na razumljiv način dobiti informacije o financijskoj i zakonskoj strani cijele priče i načinima kako se taj cijeli proces može vrlo lako uklopiti u postojeće načine plaćanja i tehnološka rješenja.
O predavaču:
Miroslav Vegh ima vise od 20 godina iskustva u IT-ju (informacijska i komunikacijska tehnologija) i više od 5 godina u FinTech industriji (tehnologije za financijsku industriju). Trenutno vodi Londonsku start-up kompaniju Diligio koja je fokusirana na prevenciju kriptovalutnog kriminala, forenziku i osiguranje kriptovaluta.
Profil slovenskog tržišta – navike i specifičnosti gostiju
Metka Bradetić, Hrvatska turistička zajednica - HTZ (Direktorica predstavništva u Sloveniji)
Slovenci su tradicionalno jedni od najjačih i najvjernijih stranih gostiju na području Hrvatske, što posebice vrijedi kada govorimo o kampingu. Kao narod, Slovenci su poznati kao ljubitelji aktivnog odmora, gurmani te zaljubljenici u prirodu – a upravo im hrvatski kampovi sve to i nude.
Slovenija ima oko 2,1 milijuna stanovnika, a u našim kampovima su tradicionalno drugi po važnosti, s ostvarenih čak 500 tisuća dolazaka i 3 milijuna noćenja. Međutim, navedene brojke treba i ubuduće obraniti i opravdati, te će stoga sudionici kongresa kroz ovu prezentaciju saznati više o navikama i specifičnostima tog tržišta te saznati više o profilu slovenskih gostiju.
Također će se prezentirati stanje u slovenskim kampovima, a kroz trendove kretanja slovenskih kampista te stereotipe slovenskih gostiju pokušat će se skrenuti pažnju na moguće prilike, izazove i poboljšanja.
O predavaču:
Metka Bradetić rođena je u Rijeci, gdje je i stekla zvanje magistra ekonomskih znanosti iz područja ekonomike poduzetništva, a daljnje stručno usavršavanje nastavlja na Fakultetu za hotelski i turistički menadžment u Iki na doktorskom studiju. Ima više od 18 godina radnog iskustva u raznim gospodarskim granama na poslovima planiranja, financijske analize te upravljanja projektima sa naglaskom na rizičnosti poslovanja.
Prije dolaska na mjesto direktorice predstavništva HTZ-a za Sloveniju, radila je u bankarskom sektoru te u Ministarstvu financija.
Metka je direktorica predstavništva HTZ-a u Sloveniji (ovo joj je drugi mandat), a pri ostvarenju strateških postavljenih ciljeva naglasak stavlja na povezivanje dviju susjednih država kroz „kulturu“ odmora i pozitivnih doživljaja koji iz istog proizlaze.
Benchmarking kampinga – pokazatelji poslovanja
![Josipa Bonifačić - FTHM/Valamar Josipa Bonifačić - foto]()
Sandra Janković, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Josipa Cvelić Bonifačić, FMTU Opatija / Valamar
Hrvatski turizam posljednjih godina bilježi značajne stope rasta u pogledu povećanja broja noćenja i dolazaka, no postavlja se pitanje kako se ovaj fizički rast odražava na poslovanje kampova, odnosno na njihove financijske pokazatelje vezane za upravljanje prihodima.
Cilj ove prezentacije je pokazati usporedbu poslovanja kampova u Hrvatskoj, grupiranih po regijama i mjesecima, u periodu od 3 godine te analizirati iskorištenost kapaciteta, ostvarene prosječne cijene (ADR) te ostvareni prihod smještaja po raspoloživom kapacitetu (RevPAC), posebno za parcele i kamp mjesta, odnosno mobilne kućice.
Iako kampovi u Hrvatskoj bilježe izrazito veliku sezonalnost, potrebno je naglasiti kako posljednjih godina pojedine grupe kampova odabiru različite strategije za smanjenje sezonalnosti i ostvarenje boljih financijskih rezultata: dok neki bilježe značajne stope rasta u pogledu iskorištenosti kapaciteta, s nešto manjom stopom rasta ostvarenih cijena, drugi pak strategijom viših cijena ostvaruju nešto nižu iskorištenost, ali u konačnici i veći RevPAC.
U nedostatku drugih informacija i financijskih pokazatelja hrvatskog kampinga, a posebice onih iskazanih po regijama i mjesecima, sudionici ovog predavanja će dobiti uvid u jedinstvene podatke koji će im zasigurno biti korisni i za vlastite usporedbe i analize.
O predavaču:
Sandra Janković, Prof.dr., redovita je profesorica na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilištu u Rijeci. Doktorat je stekla 2001. godine na Ekonomskom sveučilištu u Beču (Wirtschaftsuniversität Wien), magistrirala (1997.) je i diplomirala (1993.) na Fakultetu za turistički i hotelski menadžment Opatija te je sudjelovala na mnogobrojnim specijalizacijama i stručnim putovanjima u zemlji i inozemstvu.
Na Fakultetu predaje kolegije Menadžersko računovodstvo, Upravljanje prihodima, Računovodstvo malih i srednjih poduzeća i Cost Management te obnaša funkciju pomoćnika dekana za međunarodne studije. Suvoditeljica je projekta Benchmarking hrvatskog hotelijerstva i Benchmarkinga kampinga te kourednica znanstvenog časopisa Tourism and Hospitality Management. Autorica je i koautorica šezdesetak znanstvenih i stručnih radova.
Kako povećati broj kamping gostiju iz Poljske?
Agnieszka Puszczewicz, Hrvatska turistička zajednica - HTZ (Direktor predstavništva u Poljskoj)
Poljska ima oko 38 milijuna stanovnika te ima potencijala postati veoma značajno i interesantno emitivno kamping tržište za hrvatske kampove. Međutim, danas Poljaci u kampovima ostvaruju tek oko 118 tisuća dolazaka i 780 tisuća noćenja, tj. tek oko 3% ukupnog broja noćenja u kampovima RH.
Kako bismo dobili uvid u specifičnosti ovog tržišta i otvorili pogled u potencijale, u sklopu ove teme, sudionici kongresa imati će priliku dobiti odgovore na sljedeća pitanja:
- Kako efektivno iskoristiti potencijal zemlje s 38 milijuna „pozitivno znatiželjnih stanovnika“ i dobiti potpuni uvid u profil poljskog tržišta.
- Dobiti smjernice na koji način promovirati kamping na poljskom tržištu i iskoristiti potencijal rasta.
- Hrvatska je jedna od omiljenih destinacija Poljaka već puno godina - stereotipi o poljskom tržištu.
O predavaču:
Agnieszka Puszczewicz magistar je menadžmenta Jagelonskog sveučilišta u Krakowu te doktor političkih znanosti Fakulteta novinarstva i političkih znanosti Sveučilišta u Varšavi. Diplomirala je na stručnom studiju Odnosa sa javnošću (London School of Public Relations) te Vanjsku trgovinu na Ekonomskom sveučilištu u Krakowu. Završila je brojne seminare i tečajeve vezane uz poslovanje turističkih agencija.
Dugogodišnjim radom u turističkom privatnom sektoru u Hrvatskoj i Poljskoj stekla je bogato iskustvo u turizmu, a od studenog 2017. direktor je predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Varšavi.
Gube li Nizozemci interes za kampiranjem općenito ili samo Hrvatska gubi na popularnosti?
Peter Doornekamp, Campingnavigator (direktor)
Prošli vikend bio sam na plaži. U Holandiji! Plaža. U Nizozemskoj…! Kraj rujna a gomila je ljudi nahrlila na pijesak. Djed bi obično, u trenutku kada se slovo R vraća u naziv mjeseca, stavio kapu na glavu. Djeca bi se vratila u školske klupe i slično, ljetne zabave bi završile, rekli bi sebi, vidimo se sljedeće godine u Španjolskoj, Hrvatskoj, Italiji, Francuskoj. Sada smo svi sjedili na plaži, uživali u vremenu, a poneki su čak i plivali! Nakon nekog vremena primijetio sam još nešto: svi pričaju nizozemski.
Ljetno vrijeme u Nizozemskoj obično znači da će vam se ljudi u barovima i restoranima na morskoj obali početi obraćati na njemačkom. Ali ne i ovaj put. Svi udobno smješteni u našem nizozemskom balonu, razgovaramo nizozemski. Čudan osjećaj, ljeto kod kuće.
Posljednje dvije godine osjeti se pad broja nizozemskih gostiju u Hrvatskoj. Osim s kulturološkog aspekta, čuti ćete još tri razloga zašto se oni polako prebacuju na druga mjesta…
- Klimatske promjene? Apsolutno. Više od 16% ispitanih nizozemskih gostiju izjavilo je da bi razmotrilo ostati kod kuće kada bi vremenske prilike poput onih u posljednja dva ljeta postale standard.
- Reći ću vam kako nova tehnologija ograničava stare destinacije
- Pokazati ću vam kako se grupna ekspanzija u drugim destinacijama sukobljava s hrvatskom ponudom
Ali najbolje od svega... Pokazat ću vam da iz ovog trenda postoji izlaz. Uz brojke i hard core marketing, prilagođavate se kao kamping destinacija onim mjestima gdje se još uvijek mogu naći Nizozemci… Počevši upravo iza ugla, na plaži, u blizini Amsterdama…
O predavaču:
Peter Doornekamp školovao se u Grafičkoj srednjoj školi u Amsterdamu (1982. – 1988). Za vrijeme međunarodne razmjene preko Europske zajednice u Italiji, radio je u nekoliko kampova u regiji Emilia Romagna. Nakon povratka iz Ferrare u Nizozemsku, studirao je poslovnu administraciju i marketing na Fakultetu u Amsterdamu. Diplomirao je 2001. godine.
Nakon 15 godina rada u grafičkoj industriji vratio se u svijet kampinga radeći za Viaselect grupu u Alkmaaru, Nizozemksa. Od 2007. do 2016. radio je s „kumom glampinga“ g. Loek van de Loo-om. Grupu su činile mnoge tvrtke povezane s kampovima, poput Vacanceselecta, Selectcampa, Tendia, Jobs4animationsa, Vakantie24a i Campingnavigatora. Campingnavigator se zatim preselio u Amsterdam u sklopu Campingbookinga, švicarskog start-upa. Godine 2019. preuzeo je Campingnavigator kako bi ga dalje razvio u web kamping portal budućnosti
Primjena novog (prijedloga) zakona o „turističkom zemljištu“ na kampove
Ivana Pintar, Ministarstvo državne imovine RH (Pomoćnica ministra)
Tijekom pretvorbe društvenih poduzeća turističke djelatnosti, kampovi su u cijelosti postali vlasništvo Republike Hrvatske ili su objekti u kampovima postali vlasništvo društva, a zemljište vlasništvo Republike Hrvatske.
Zakonom iz 2010. godine pokušao se riješiti problem vlasništva na način da se odrede omjeri suvlasničkih zajednica (između Republike Hrvatske i trgovačkog društva), no nažalost isto nije bilo uspješno te je dovelo do dugoročnog izostanka investicija na turističkom zemljištu.
Novim prijedlogom Zakona, nastavljaju se rješenja iz 2010. godine koja su se pokazala kao dobra te će se unaprijediti sve manjkavosti, s posebnim naglaskom na probleme kampova.
O predavaču:
Ivana Pintar je nakon završenog Pravnog fakulteta u Zagrebu radila kao odvjetnička vježbenica te je 2009. godine položila pravosudni ispit.
Od 2011. godine radi u tadašnjoj Agenciji za upravljanje državnom imovinom, Državnom uredu za upravljanje državnom imovinom i Središnjem državnom uredu za upravljanje državnom imovinom (današnje Ministarstvo državne imovine) gdje je obnašala niz vodećih funkcija u imovinsko-pravnim odjelima.
U rujnu 2017. godine imenovana je pomoćnicom ministra u Ministarstvu državne imovine, Uprava za nekretnine.
Metodologija i postupak provođenja inspekcijskog nadzora nad velikim i malim kampovima
Vesna Boljunčić, Državni inspektorat RH (Voditeljica službe turističke inspekcije PJ Pula)
Od 1. travnja 2019. poslovi turističke inspekcije u djelokrugu su rada Državnog inspektorata RH.
Značajne novosti u pogledu ovlaštenja turističkih inspektora donosi Zakon o pružanju usluga u turizmu (NN 130/17) i Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti (NN 99/18) uvođenjem primjene načela oportuniteta temeljem kojeg turistički inspektor neće podnijeti optužni prijedlog, izdati prekršajni nalog niti naplatiti mandatnu kaznu ako nadzirana osoba otkloni utvrđene nepravilnosti i nedostatke, postupi prema rješenju inspektora ili prema pisanoj naredbi u sklopu zapisnika. Načelo oportuniteta ne primjenjuje se u svim slučajevima kada je propisana upravna mjera zabrane, u svim slučajevima ponavljanja istog prekršaja u istom objektu te u slučajevima utvrđenja, u Zakonu o ugostiteljskoj djelatnosti i Zakonu o pružanju usluga u turizmu, taksativno navedenih prekršaja.
O predavaču:
Vesna Boljunčić je nakon završenog Ekonomskog fakulteta u Rijeci radila u turističkoj agenciji Kompas, Radio Puli te preko 25 godina na poslovima nadzora u području turizma i ugostiteljstva. Od 2014. godine Voditeljica je službe turističke inspekcije PJ Pula nadležne za područje Istarske županije.
Integracija pristupačnog turizma u kampingu – kako osobe s posebnim potrebama uspješno uklopiti u kamping doživljaj
Predavanje je financirano iz projekta TOURISM4ALL, iz Europskog fonda za regionalni razvoj, u sklopu javnog poziva Interreg Italy – Croatia, s ciljem razvoja specifičnih vještina kod turističkih djelatnika, koje omogućuju kvalitetniji pristup turistima s posebnim potrebama.
Roberto Vitali, V4A - Village4All (osnivač i direktor)
Sudionici predavanja imati će priliku naučiti kako u potpunosti ili djelomično integrirati osobe s raznim vidovima ograničenja u odmorišni doživljaj kampiranja te infrastrukturu samog kampa. Izlaganje se ne odnosi samo na osobe s težim oblicima invaliditeta, već na široku skupinu osoba s određenim ograničenjima, poput osoba koje slabije vide ili čuju, osobe s intolerancijama na hranu, osobe koje imaju poteškoća pri kretanju ili nisu samostalne (poput osoba starije životne dobi, ali i djece koja još nisu naučila hodati) te slične ranjive skupine. Vrlo je interesantno da se navedenim skupinama boravak u turističkim objektima i destinacijama uvelike može olakšati već i samim osvještavanjem problematike te bez značajnih investicijskih prilagodbi.
Dodatno, Roberto će govoriti o tome kako ranjive skupine kvalitetno integrirati u ambijent kampa, bez izazivanja nelagode kako kod samih osoba s posebnim potrebama, tako i kod svih ostali gostiju, ne narušavajući pritom ležernost boravka u kampu.
O predavaču:
Roberto Vitali rođen je 1960. godine, oženjen je i ima dvoje djece. Sa 15 godina (1976.) doživio je prometnu nesreću nakon koje ostaje paraplegičar. Od tada poduzima mnoštvo projekata i aktivnosti kako bi svim osobama s poteškoćama pomogao i olakšao život, ali i kako bi širu zajednicu senzibilizirao i olakšao im prihvaćanje i prilagodbu radi što lakše integracije osoba sa poteškoćama.
Roberto je predsjednik i osnivač Village for all – V4A® , firme specijalizirane za “dostupan turizam”, koja prati i pomaže tvrtkama, javnim tijelima, udrugama i svima ostalima u raznim aktivnostima, počevši od razvoja koncepta pa sve do finalne realizacije i komercijalizacije proizvoda specifičnih i prilagođenih ovom posebnom segmentu osoba i gostiju. Partner je i u projektu V4AInside, talijanskom projektu visoke tehnološke inovativnosti s ciljem prikupljanja informacija vezanih uz dostupnost.
Od 2010. član je i predsjednik Odbora za promociju dostupnog turizma pri Ministarstvu turizma Italije, te je u toj funkciji pokrenuo i realizirao više od dvadeset projekata vezanih uz turizam i dostupnost.
Uz navedeno, predavač je marketinga i komunikacije vezanih uz temu invaliditeta, sudjeluje na raznim seminarima i konferencijama vezanih uz dostupnost i invaliditet, rušenje arhitektonskih barijera, dizajn, zdravstvo i sport, dostupnost prirodnim atrakcijama, prijevozu, terapiji s kućnim ljubimcima i ostalo, stalno razvijajući dostupan turizam i promovirajući koncepte “dostupnog turizma” i “transparentne dostupnosti”.
Utjecaj vremena i klime na hrvatski (kamping) turizam
Zoran Vakula (meteorolog)
Frane Skoblar, Turisthotel – kamp Zaton (Marketing)
(Ne)vrijeme, prognoze, meteoalarmi, globalno zatopljenje i klimatske promjene godinama pune medijski prostor. Opravdano, ili ne? Ovisi, za neke da, za neke ne, ali mi ćemo na tom predavanju nastojati pojasniti situaciju zašto takve najave pune sve više medijske prostore i što očekivati u budućnosti.
Premda i u meteorologiji vrijedi pravilo da "istina je voda duboka", neprijeporno sve više je neuobičajenih vremenskih događanja – naglih zahladnjenja, zatopljenja, tuča, olujnih vjetrova, poplavljenih riva i kampova te koječega drugoga bilo i prije, ali subjektivni je dojam mnogih, koji potvrđuju i objektivne statističke analize na dugim nizovima podataka, kako su meteorološki ekstremi sve češći i žešći. Hoće li se taj trend nastaviti? Klima li se klima? Kakva je to opasnost za turizam u Hrvatskoj, posebice kamping? Možemo li i što učiniti?
Tijekom predavanja ukratko će se pokušati predstaviti važnost i mogućnosti meteorologije, osobito prognoza i upozorenja. Spomenut će se problematika klimatskih promjena i globalnog zatopljenja, neki mogući scenariji i posljedice, te aktivnosti koje se mogu poduzeti pokušavajući barem djelomično umanjiti problem. Pritom će se naglasiti važnost ne samo onog Donne-ovog: "Nijedan čovjek nije otok, sasvim sam za sebe", nego i Lorcinog: "Zeleno, što volim zeleno...".
O predavaču - Zoran Vakula:
Zoran Vakula, dipl. ing. fizike, nakon osnovne škole u Pitomači, srednje u Virovitici i PMF-u u Zagrebu, te skoro 18 godina paralelnog rada u Državnom hidrometeorološkom zavodu i Hrvatskoj radioteleviziji u Zagrebu, od 2013. radi kao glavni meteorolog HRT-a. Meteorologija, osobito vremenska prognoza, i posao mu je i hobi. Osmislio je HRT METEO aplikaciju za pametne mobilne telefone - jedinstvenu u svijetu po „subjektivnim“ prognozama, napisao stotine znanstveno-popularnih tekstova te održao nešto manje predavanja u Hrvatskoj i izvan nje. Promotor je meteorologije i putem meteo-rima, stripa, karikatura, filmova i TV serija, itd. Oženjen je i ima kćerku.
O predavaču - Frane Skoblar:
Frane Skoblar rođen je u Zadru 1983. godine, gdje je i završio srednjoškolsko i fakultetsko obrazovanje stekavši zvanje Diplomiranog turističkog komunikologa. Daljnje profesionalno usavršavanje nastavlja na Ekonomskom fakultetu u Rijeci gdje postaje Sveučilišni specijalist marketing menadžmenta.
Čitavo vrijeme školovanja stječe i praktična znanja i iskustva radeći u jednom od najboljih hrvatskih kampova - Zaton Holiday Resortu. Trenutno obnaša funkciju voditelja marketinga.
Predavač je na programu cjeloživotnog obrazovanja Menadžment kamping resorta na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu u Opatiji, a izvan radnog mjesta, hobistički se bavi fotografijom, vozi bicikl i uči francuski, a najviše uživa u igri sa svojim kućnim ljubimcima i dobroj knjizi.
Može li umjetna inteligencija pomoći operativi u povećanju prihoda kampa
Goran Mrvoš, Infosit (osnivač i direktor)
Umjetnu inteligenciju, svjesno ili nesvjesno, svatko od nas svakodnevno koristi – ali, i ona “koristi” nas. U tome je ipak pozitivno to što tu snagu možemo upregnuti da povuče naše kompanije prema boljim rezultatima.
Brojni su primjeri upotrebe umjetne inteligencije u prodaji i marketingu, no postoje li i koje prilike za upotrebu iste u operacijama?
Na ovom predavanju ćemo sagledati takvu mogućnost te dati neke primjere koji se temelje na stvarnim podacima iz kampova.
Na ovom predavanju imati ćete priliku:
- Doznati osnove o tome što je umjetna inteligencija
- Razumjeti na kojim principima radi
- Saznati kako ta znanja možete primijeniti u svakodnevnom poslovanju
Uz sve to, moći ćete i postavljati pitanja predavaču koji će vam znati jednostavnim poslovnim rječnikom objasniti kompleksne pojmove.
O predavaču:
Goran Mrvoš pionir je Internet poslovanja u turizmu još od 1995.godine. Osnivač je i voditelj Infosita, koji se od 2002. godine bavi digitalizacijom poslovanja (pretežno turističkih kompanija).
Predavač je na domaćim i stranim konferencijama na teme digitalizacije i novih načina upravljanja organizacijama i timovima.
Uz rad u Infositu, član je izvršnog odbora PMI Hrvatska i član Rotary zajednice, a posebno se ponosi svojom ulogom supruga i roditelja troje djece.
Poboljšanje stope konverzije web stranice (s istim brojem posjeta) – A/B testiranje na praktičnom primjeru kampa Zaton
Saša Petković, KG Media (senior sales manager)
Poslušajte iz prve ruke kako se već uspješna web stranica pretvara u još uspješniju. O konverzijama, stopama konverzija, definiranju KPI-a stranice, pa do poboljšanja stope konverzije Zatonove web stranice A/B testiranjem, više će nam reći Saša Petković iz KG Medie.
O predavaču:
Saša Petković je marketinški ekspert iz tvrtke KG Media. Rođen je 1975., diplomirani je ekonomist, te već 14 godina radi u ovoj uspješnoj marketinškoj agenciji, jednoj od vodećih u regiji u segmentu Online marketinga, što potvrđuje dugogodišnje članstvo u Googleovim Premier Partner i Marketing Platform programima.
Sašin angažman je sve više usmjeren ka izradi specijaliziranih konzalting dokumenata vezanih uz poboljšanje kvalitete i dosezanja ciljeva web stranica KG Medijinih klijenata, a sve je više tražen i kao predavač i prezentator na manifestacijama, na kojima pokušava prenijeti svoju strast za marketinškim i prodajnim aktivnostima široj publici.
Saša je vrlo aktivan i izvan svojeg radnog mjesta: predani je glazbenik i maslinar (ekstra djevičansko maslinovo ulje Bilini zvuči vam poznato? :), a najviše uživa u provođenju vremena sa svojom obitelji.
(popis predavača podložan je izmjenama i dopunama)
...VIDIMO SE NA KONGRESU!