Hrvatska krasi naslovnicu jubilarnog 200. izdanja ADAC-ovog Reisemagazina
Iz Njemačke, našeg najvažnijeg emitivnog tržišta, stižu odlične vijesti – Hrvatska je na naslovnici jubilarnog 200. izdanja ADAC Reisemagazina. Riječ je o jednom od najpopularnijeg te drugog po redu najprodavanijeg magazina specijaliziranog za putovanja na njemačkom tržištu.
Publikacija je to koja se tiska u nakladi od 70.000 primjeraka, a 200. izdanje već je rasprodano te dodatni primjerci idu u novi tisak. Ovo izdanje daje pregled unatrag na svoju povijest od preko 30 godina, a glavna tema broja je Mediteran. Iz ADAC-a kažu „Hrvatsku kao turističku destinaciju otkrivamo sa svim njezinim aspektima, od obale sa sunčanim otocima do iznenađujućih prirodnih ljepota u zaleđu. Očekujte prekrasnu planinarsku turu s pogledom na more na Velebitu, otkrijte prekrasnu prijestolnicu Zagreb ili netaknute riječne krajolike uz Dunav, Dravu ili Savu.“
Nera Miličić (voditeljica Ispostave HTZ-a u Münchenu) izjavila je: „Ovo su odlične vijesti za Hrvatsku i promociju naše zemlje na važnom njemačkom tržištu. Osim što krasi naslovnicu, Hrvatska je dodatno predstavljena na čak 52 stranice magazina u sklopu kojih je naša zemlja istaknuta kao atraktivna cjelogodišnja destinacija pa će se tako brojni čitatelji imati priliku upoznati s ljepotama i raznolikostima hrvatskih destinacija. Poseban naglasak je stavljen na bogatstvo hrvatske povijesne i kulturne baštine, raznolikost eno-gastronomije i očuvanost prirode, odnosno na one segmente ponude za kojima njemački ljubitelji putovanja iskazuju najveći interes“.