18. Kongres hrvatskog kampinga

 
Partneri projekta:
Hrvatska turistička zajednica logotip
Ministarstvo turizma i sporta - logo
 
18. kamping kongres Hrvatske

Najznačajniji godišnji skup hrvatskog kampinga, povezanih institucija i djelatnosti te svih ljubitelja i prijatelja kampinga. Kongres se održava u hotelu Well u Termama Tuhelj, od 11.-13.11.2024., već 18. godinu zaredom, u organizaciji Kamping udruženja Hrvatske (KUH)

Ne propustite ovogodišnji, 18. Kongres hrvatskog kampinga, vidimo se uskoro!

Rezervirajte termin 11.11. - 13.11.2024. (pon. - sri.) i poslušajte zanimljive okrugle stolove i predavanja stranih i domaćih poznavatelja kamping sektora, uz uvid u najnovije trendove, ponudu opreme i usluga u kampingu te nezaobilazno druženje s poznanicima i stručnjacima u sektoru!

*Sva predavanja na stranim jezicima simultano će se prevoditi na hrvatski jazik.

PRIJAVITE SE NA VRIJEME!

Na kongresu očekujemo predstavnike kamping industrije iz naše zemlje i inozemstva, vlasnike i predstavnike kampova, javnog sektora i drugih gospodarskih te strukovnih udruženja u Hrvatskoj, kao i predstavnike proizvođača i ponuđača najraznovrsnije kamping opreme i usluga.

Prijavite se putem linkova u nastavku, a molimo Vas da obratite pažnju da prijavom na kongres nije obuhvaćen smještaj. KUH je za sve sudionike kongresa osigurao posebne uvjete smještaja, a rezervaciju je moguće izvršiti putem linka u nastavku "Rezervacija smještaja":

  • Prijava na kongres (prijava na kongres i uplata kotizacije obavezni su za sve sudionike)
  • Kotizacija uključuje:
    - 11. - 13.11. (pon. - sri.) sudjelovanje na kongresu, okruglim stolovima i svim predavanjima, mogućnost razgleda izloženih mobilnih kućica i ostale kamping opreme, coffee-breakove te evente partnera i organizatora
    - 12.11. (uto.) RUČAK - glavni dan kongresa

    Kotizacija NE uključuje:
    - večeru 11. i 12.11. (pon. i uto.) te doručak 12. i 13.11. (uto. i sri.) - večera i doručak uključeni su u cijenu smještaja, a osobe koje nisu smještene u hotelu, mogu na recepciji nadoplatiti navedene obroke

  • Rezervacija smještaja
  • Smještaj u hotelu Well 4* tijekom kongresa uključuje:
    - noćenje na bazi polupansiona, počevši od večere 11.11. (pon.) ili od večere 12.11. (uto.) za sudionike koji dolaze na smještaj drugi dan
    - kupanje u bazenima Vodenog planeta (*moguća povremena ograničenja pristupa bazenu), korištenje ogrtača i ručnika za kupanje, besplatni Wi-Fi u svim prostorima hotela, fitness dvorana, vanjski natkriveni parking

Pozivamo Vas da putem gornjih linkova potvrdite dolazak i rezervirate svoje mjesto čim prije, te time postanete dijelom velike kamping obitelji koja će se okupiti u hotelu Well, u Termama Tuhelj, od 11.11. do 13.11. (pon. - sri.) ove godine.

Detaljan program kongresa očekujte uskoro,
a od potvrđenih predavanja i panel rasprava najavljujemo:

OKRUGLI STOLOVI:

Iza scene: budućnost turizma i kampinga u neizvjesnom okruženju


Moderator: Sanela Grujo Vrkljan - Institut za turizam

Živimo li u zabludi: je li Hrvatska spremna za tržišnu utakmicu 2025. ili slijedi prilagodba novim pravilima igre?


Josipa Cvelić Bonifačić - foto Josipa Cvelić Bonifačić - FMTU Opatija
Marino Brečević - foto Marino Brečević - ECG Hrvatska
Niels Fasen - foto Niels Fasen - Campingvision
Uwe Frers - foto Uwe Frers - Pincamp - ADAC
Adriano Požarić - foto Moderator: Adriano Požarić
 

Spremni za budućnost? Tehnologije koje će promijeniti turizam


Luka Obradović - foto Luka Obradović - Micro-Link
Mauricio Licul - foto Mauricio Licul - Dana Flip
Majana Havranek - foto Majana Havranek - Mindsmiths
Goran Mrvoš - foto Goran Mrvoš - Infosit
Aco Momčilović - foto Moderator: Aco Momčilović
 

STRUČNA PREDAVANJA:

Presjek kamping sezone na Mediteranu – ima li Hrvatska razloga za zabrinutost?

Niels Fasen - foto
Niels Fasen - Campingvision (Švicarska)

Unatoč lošim vremenskim prilikama u svibnju, izostanku godišnjih odmora u lipnju, Europskom nogometnom prvenstvu, kao i Olimpijskim igrama u samoj špici sezone, Camping Vision je u Hrvatskoj ostvario poprilično dobre rezultate.

Kao što se i očekivalo, došlo je do malog općeg pada njemačkih posjetitelja, ali taj su gubitak u potpunosti kompenzirala druga prodajna tržišta poput Austrije, Danske, Mađarske i Poljske. Broj nizozemskih gostiju pritom je ostao isti. Zahvaljujući visokoj razini kvalitete hrvatskih kampova, u kombinaciji s korektnom cjenovnom politikom, Camping Vision je i ove godine svojim partnerima osigurao brojne goste.

O predavaču:

Niels Fasen rođen je u Bredi, u Nizozemskoj, gdje je 2002. diplomirao međunarodno savjetovanje u turizmu i menadžmentu na Sveučilištu primijenjenih znanosti Breda. Ima više od 20 godina iskustva u radu u turizmu, a od 2017. radi kao contract manager u Campingvisionu, gdje je odgovoran za sve ugovore i sporazume s hrvatskim kampovima.


Trendovi u europskom kampingu – što se zaista događa?

Ramon van Reine - foto
Ramon van Reine - ACSI (Nizozemska)

Kvaliteta, cijena i destinacija - kratki uvid u kvalitetu kampiranja u Europi, cjenovne trendove i ekonomski utjecaj kampiranja na destinacije.

O predavaču:

Ramon van Reine je generalni direktor ACSI-ja, nizozemske obiteljske tvrtke na pragu svoje 60. obljetnice postojanja. Tvrtku je 1965. godine osnovao njegov otac Ed van Reine, stoga je Ramon cijeli svoj život povezan sa svijetom kampiranja, kako u svojem profesionalnom životu, tako i u privatnom, putujući diljem Europe.

Njegov životni put, u kombinaciji s preko 40 godina profesionalnog iskustva u kamping industriji, omogućio mu je da jasno razumije potrebe kampista, ali i vlasnika kampova.


Motivacije i očekivanja kampista koji posjećuju Hrvatsku (insajderski uvid jednog od najvećih kamping portala Europe)

Maximilian Möhrle - foto
Maximilian Möhrle - Camping.info (Njemačka)

Što privlači kampiste u Hrvatsku i kako svoj odmor mogu učiniti nezaboravnim? U ovoj prezentaciji, djelatnici hrvatskih kampova dobit će ekskluzivan i uzbudljiv uvid u rezultate istraživanja o zadovoljstvu kampista u Hrvatskoj, koju je provela platforma camping.info. Riječ je o jednoj od najrelevantnijih informativnih i rezervacijskih platformi s više od 8 milijuna posjetitelja godišnje. Pritom njih više od 80% dolazi iz Njemačke, Austrije i Švicarske.

O predavaču:

Maximilian Möhrle je 2015. godine osnovao rezervacijsku platformu i channel manager Maxcamping. Dvije godine kasnije preuzima Camping.info, jednu od vodećih platformi za kampove u Europi i postaje njezin upravljajući vlasnik. Pod njegovim vodstvom, portal je gotovo udvostručio broj jedinstvenih posjetitelja i integrirao više od 2.000 kampova s mogućnošću online rezervacije.

2021. godine camping.info i ACSI su ušli u zajedničko ulaganje kako bi udružili snage i stvorili najveći europski online rezervacijski sustav. Zajedno s Ramonom van Reineom, Maximilian je generalni direktor tvrtke ACSI camping.info Booking BV.


Je li vrijeme za reformu hrvatske turističke ponude ili smo na pravom putu prema autentičnoj i održivoj destinaciji visoke dodatne vrijednosti?

Paul Bradbury - foto
Paul Bradbury - turistički bloger, Total Croatia (Velika Britanija)

Hrvatski turizam je na raskrižju, nakon godina oslanjanja na sunce i more te na brojke, brojke, brojke... Što se radi dobro, što je loše i u kojem smjeru treba ići?

O predavaču:

Rođen u kišnom Manchesteru, Paul se preko Somalilanda preselio na najsunčaniji otok u Hrvatskoj još 2003. godine i od tada je zaljubljen u Hrvatsku, opisujući je kao Apsurdistan, ali i kao državu s najboljim životnim stilom u Europi, začinjenim mrvicom ludila na vrhu. Vodi Total Croatia News, a posljednje vrijeme ima i novu ulogu najstariji i najdeblji hrvatski YouTuber i TikToker. Možete se povezati s njim na LinkedInu ili saznati više detalja na www.paul-bradbury.com


ESG na razumljiv i operativan način – dočekajmo spremni obavezu usvajanja održivih i otpornih poslovnih obrazaca

Nataša Novaković - foto
Nataša Novaković - Hrvatska udruga poslodavaca (Hrvatska)

Predavanje će dati pregled regulative koja dolazi sa naznakom kada stupa na snagu i koja je njena važnost za sektor turizma. Na praktičan način objasniti ću što, kada i koga čeka u narednim godinama, a u odnosu na ESG regulativu.

S obzirom na mnogobrojnu regulativu koja je donesena ili je u postupku donošenja te na zahtjeve koji su pred poslodavcima u sektoru turizma bitno je unaprijed se pripremiti na promjene koje se ne mogu izbjeći. Svaki sektor ima svoje izazove pa tako i turizam, a promjena će biti lakša ako znamo koja su pravila igre.

O predavaču:

Nataša Novaković završila je Pravni fakultet u Zagrebu, multidisciplinarni specijalistički studij Advanced master of European studies na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu te Executive MBA na ZSEM-u. Pet je godina provela na funkciji Predsjednice Povjerenstva za odlučivanje o sukobu interesa, a nakon isteka mandata vratila se u Hrvatsku udrugu poslodavaca i od travnja prošle godine je na poziciji Direktorice za ESG. Njezine trenutne odgovornosti uključuju sve teme koje se dotiču poslodavaca u kontekstu okolišnih, društvenih i upravljačkih čimbenika njihovog poslovanja.

Prije dužnosničke funkcije dvanaest godina radila je u HUP-u na poziciji Direktorice za HR i tržište rada te je ujedno vodila i inicijativu UN-a za društveno odgovorno poslovanje Global compact mrežu Hrvatska. Uz to pokrivala je i druge važne teme kao što su rodna ravnopravnost, društveno odgovorno poslovanje, razvoj zaposlenika i sl.


Prvi puta bez plusa Njemačke: gdje su putovali Nijemci u 2024. i očekivanja za 2025.

Uwe Frers- foto
Uwe Frers - ADAC Camping / Pincamp (Njemačka)

Prezentacija Uwea Frersa istražit će moguće razloge za pad broja posjetitelja iz Njemačke u 2024. godini. Uwe Frers pružit će uvid u gospodarsku i političku situaciju u Njemačkoj, predstaviti statističke podatke kao referencu te ponuditi prognoze temeljene na trenutnim očekivanjima od 2025. godine.

O predavaču:

Uwe Frers (56) ima 26 godina menadžerskog iskustva u online industriji, od čega 19 u turizmu. Tijekom svoje poduzetničke karijere, osnovao je i prodao tri start-upa. Od listopada 2017. godine, nalazi se na poziciji izvršnog direktora tvrtke ADAC Camping GmbH, te je odgovoran za kamping aktivnosti pri ADAC SE-u, kao i za razvoj portala za online rezervacije PiNCAMP.

U siječnju 2024. godine, nizozemski ANWB i švicarski TCS postali su dodatni dioničari u tvrtki, a Uwe Frers nastavlja voditi joint-venture kao izvršni direktor. Od svibnja 2024. PiNCAMP također upravlja nizozemskim portalom anwbcamping.nl.

Uwe Frers živi u središtu Berlina sa svojom partnericom i troje djece.


S riječi na djela - prema kongresnom i wellness turizmu u kampingu kao preduvjetu cjelogodišnjeg rada:

Kamp Mon Perin: novootvoreni Kongresni te Wellness & Spa centar u kampu

Massimo Piutti - foto
Massimo Piutti - Mon Perin d.d. (Hrvatska)

Tijekom prezentacije prikazat će se kratki pregled razvoja kampa Mon Perin, ključni pokazatelji poslovanja, s naglaskom na dodatne sadržaje, za koje se očekuje da će omogućiti proširenje sezone i ostvarenje dodatnih noćenja i prihoda u "zimskom" periodu.

Prezentirat će se nova investicija u kampu Mon Perin, odnosno novi wellness centar sa pratećim sadržajima, kongresna dvorana te cjelogodišnje mobilne kućice sa zatvorenom i grijanom terasom koje se nalaze odmah do novih sadržaja. Upravo nova investicija wellness centra s kongresnom dvoranom, koja je završena za sezonu 2024. godine, trebala bi omogućiti društvu dodatni iskorak prema cjelogodišnjem radu.

O predavaču:

Massimo Piutti, magistar ekonomije, rodom iz Bala, radi u Mon Perinu od 2012. godine. Prošao je sve pozicije unutar društva, od referenta prodaje do Predsjednika Uprave, pozicije koje danas pokriva. Dobitnik nagrade Menadžer godine 2017. godine od strane Hrvatskog udruženja menadžera i poduzetnika (CROMA).

Sudjelovao je u svim razvojnim procesima kampa Mon Perin, od spajanja tadašnjih kampova Colona i San Polo u jedan kamp do samog pozicioniranja Mon Perina u jedan od prepoznatljivijih kampova unutar sektora.

Kamp Amarin: inovativni koncept aquaparka s unutarnjim bazenom

Martina Malec Perić - foto
Martina Malec Perić - Maistra d.d. (Hrvatska)

Prezentacija će vas provesti kroz vodene zone kampa Amarin koje uključuju zatvoreni i grijani bazen kao jedan od važnih segmenata za prodaju kampa tijekom cijele godine, te ostale sadržaje unutar nove zgrade zatvorenog bazena.

O predavaču:

Rođena u Puli gdje je završila Fakultet ekonomije i turizma, smjer: turizam. Po završetku školovanja radi u turizmu, a zadnjih 7 godina u Maistri gdje je započela put kao pripravnica, pomoćnica direktora te naposlijetku direktorica u diviziji kampova.

Najvrijednije iskustvo na direktorskoj poziciji u Maistrinom kampu predstavlja sudjelovanje u investicijskom ciklusu kampa te razvoju istog, uspostavljanje insourcinga u svim odjelima kampa te u konačnici podizanje kampa sa 2* na 4*.


TikTok za turizam: Kako kampovi mogu profitirati od novih medija

Matea Kurtović - foto
Matea Kurtović - Escape (Hrvatska)

Digitalni marketing je nezaobilazan način za dosezanje ciljane skupine kupaca, gostiju i ostalih interesnih skupina. TikTok kao trenutno najbrže rastuća društvena mreža te prioritetno video platforma, uspjela je generirati više od 3 mlrd. korisnika do danas, što ju i čini najbrže rastućom društvenom mrežom. Ovo definitivno nije još jedna platforma u nizu za koju se početkom 2020. smatralo kako neće opstati i kako je namijenjena isključivo djeci, ovo je društvena mreža koja postaje nova tražilica te kao što je i sam potpredsjednik Googlea, Prabhakar Raghavan rekao, TikTok je postao ozbiljan konkurent Googleu jer su mlađe generacije sklonije društvenim medijima i videozapisima putem kojih danas otkrivanju nova mjesta i događaja.

Restorani, hoteli, zabavni parkovi, kafići, vlasnici privatnih apartmana... odlučili su ovu platformu okrenuti u svoju korist i kreirali su sadržaj kakav publiku zaista zanima. Zanimljiv, inspirirajuć, poučan i 'lako gledljiv' sadržaj prevladava na TikToku te su mnoge tvrtke i brendovi upravo TikTok uvrstiti u strategiju nastupa na digitalnim platformama. Vidjet ćemo najbolje primjere iz prakse na Hrvatskom tržištu te kako to rade veliki, ali i oni nešto manji.

O predavaču:

Matea Kurtović magistrirala je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, a svoju ljubav prema marketingu usmjerila je u digital 2018. godine kada se počela i profesionalno baviti digitalnim marketingom. Karijeru je započela u marketinškoj agenciji Escape, na poziciji social media managera, a TikTokom se bavi od 2020.

2023. osniva TikTok tim unutar agencije te postaje voditeljicom istoimenog tima. Osim toga, bavi se influencer marketingom te je predavačica na Londonskoj školi za odnose s javnošću.


Inovativne tehnologije i AI: prilika za napredak ili samo skupa avantura?

Aco Momčilović - foto
Aco Momčilović - Future HR (Hrvatska)

U kratkom uvodnom izlaganju proći ćemo glavna područja primjena AI u turizmu i bliskim sektorima te popratiti promjene koje su se događale u posljednjih nekoliko godina. Primjeri i prakse poslužiti će za inspiraciju publike, ali i postavljanje temelja za panel raspravu koja slijedi nakon uvodnog dijela.

O predavaču:

Rođen u Zagrebu 1980. godine, diplomirao je psihologiju na FFZG-u u Zagrebu te stekao Executive MBA na Cotrugli Business School. Daljnja edukacija uključuje NLP Leadership Academy, program EU vođenja projekata te Poslijediplomski studij organizacijskog razvoja. Doktor je znanosti i bavi se istraživanjem u području digitalne ekonomije (AI) na Sveučilištu u Dubrovniku.

Trenutno obnaša nekoliko pozicija u domeni umjetne inteligencije: gostujući je profesor na Švicarskoj školi za poslovanje i menadžment - AI for Business, predsjednik je i suosnivač Global AI Ethics Instituta osnovanog u Parizu 2021., globalni je voditelj AI SIG-a unutar International Project Management Association (IPMA) od 2024. godine, član je Upravnog odbora Hrvatskog saveza za umjetnu inteligenciju te pokretač projekata AI Art Singularity i AI Business Hackathon.

Od 2018. godine vlasnik je tvrtke FutureHR gdje radi kao HR i Business Expert/Consultant te pokriva projekte misije i vizije tvrtke, brendiranja tvrtke, organizacijskog dizajna, zapošljavanja, obrazovanja, naknada i beneficija, poslovnog savjetovanja i mentorstva te razvoja menadžmenta.


PODJELA PRIZNANJA:

Naj kamp Adria 2024

- Klemen Hren (Adria & Avtokampi.si)

Croatia's Best Campsites & OK Mini Camps 2025

- Adriano Palman (Kamping udruženje Hrvatske - KUH)

Program je podložan izmjenama i dopunama, najaktualniju verziju možete u svakom trenutku preuzeti putem linka u zaglavlju "Program kongresa"

...VIDIMO SE USKORO NA 18. KAMPING KONGRESU HRVATSKE!

Kongres prezentacija fotografija

Partneri kongresa:

Uz stručna predavanja, vrlo važna komponenta kongresa je i „sajamski dio“, tj. predstavljanje velikog broja inozemnih i domaćih proizvođača mobilnih kućica i glamping šatora, kamping opreme te prateće ponude, što će sudionicima omogućiti uvid u najnovije tržišne trendove.

 
  • CRIPPACONCEPT - premium partner - luxury mobile homes and lodges (Italija/Hrvatska)
    Crippaconcept - logo
  • ADRIA DOM - zlatni partner - mobilne kućice i glamping (Slovenija)
    Adria - logo
  • EVOLUTA - zlatni partner - vanjske betonske kuhinje (Hrvatska)
    Evoluta - logo
  • WORDLINE FINANCIAL SERVICES - srebrni sponzor - kartična naplata za prodajna mjesta i web shopove (Hrvatska)
    Wordline Croatia - logo
  • KUBEE4WELLNESS - srebrni sponzor - wellness kućice (Hrvatska)
    Kube4Wellness - logo
  • MONT TRADE - srebrni sponzor - mobilne kućice (Hrvatska)
    Mont Trade - logo
  • CR ABITARE - srebrni sponzor - mobilne kućice (Hrvatska/Italija)
    CR abitare - logo
  • NORD MOBIL - srebrni sponzor - mobilne kućice (Hrvatska)
    Nord mobil - logo

  • MICRO-LINK – telekomunikacijska oprema za kampove
  • MOTOROLA SOLUTIONS – komunikacijska rješenja i usluge
  • ALTO KRVAVICA – komunalna urbana oprema
  • MAREX-ELEKTROSTROJ – oprema za kampove
  • ISTRA TECH – informatička rješenja
  • DREZGA – kosilice, pile
  • TENT TRIS – glamping šatori
  • GAVEIA (AdriaCamps, MyMobilehome, Avtokampi.si) – agencija
  • O.M. CODE – digitalne mape kampova
  • ECO FRIEND – filtriranje i ušteda vode i energije
  • SÈNIA FOOD AND BEVERAGE – kampovi i ugostiteljstvo
  • HESPO - HILDING ANDERS – kreveti i madraci
  • SPAS STUDIO – hidromasažni bazeni
  • EURO POOL – bazeni, kupole i Spa kade
  • SWEN – platforma za rezervacije i upravljanje smještajem
  • PROMOTRADE (PZA STEBRIČKI) – oprema za kampove i kamping odmorišta
  • FLEXKEEPING – IT rjeŠenja za domaćinstvo i osoblje
  • CAMPMAP – interaktivne digitalne mape
  • TRI M – informatička rješenja
  • AQUACHEM – bazeni, wellness, fontane
  • LASERLINE – informacijski sustavi
  • KG MEDIA – agencija za oglašavanje
  • CAMPING VISION INT. – tour operator i online buking platforma
  • ECG CROATIA – upravljanje smještajem u kampovima

Dobrodošli na hrvatske dane kampinga!

Od samog početka, Kongres hrvatskog kampinga, u organizaciji KUH-a, nametnuo se kao centralni skup razmjene znanja i iskustava, edukacije i susreta predstavnika hrvatskog kamping sektora i povezanih djelatnosti.

Od prvog kongresa, održanog 2007. godine, pa do prošlogodišnjeg 17. Kongresa hrvatskog kampinga, ukupno je oko 4.400 sudionika dobilo priliku razmijeniti iskustva i upoznati se, sagledati razvojne trendove i brojke europskog i hrvatskog kampinga, upoznati alate i načine promocije, raspravljati o politici cijena i kvaliteti, upoznati i dogovoriti suradnju s direktorima predstavništava HTZ-a s nekih od najjačih emitivnih tržišta, razgovarati s inozemnim i domaćim stručnjacima u kampingu, oglašavanju i povezanim djelatnostima, dobiti poticaj i nove ideje vezano uz poboljšanje kvalitete i prilagodbu očekivanjima gostiju kampova (glamping, mobilne kućice, vodeni parkovi, kvaliteta i raznovrsnost usluga, itd.), vidjeti najnovije inovativne modele mobilnih kućica, kao i ostalu najraznovrsniju opremu za kampove.

Međutim, ne manje važno, svake se godine velika pažnja posvećuje i raspravi oko razvojnih pitanja kamping sektora u Hrvatskoj, problematici i izazovima razvoja te podizanju opće razine konkurentnosti hrvatskog kamping sektora.

U sklopu kongresa, ujedno će se najboljim kampovima dodijeliti posebna priznanja za kvalitetu kampova Croatia's Best Campsites, OK mini camps te slovensko priznanje za kvalitetu kampova Naj Kamp Adria.

Vjerujemo da ćemo i ove godine za sve sudionike pripremiti vrlo interesantne i aktualne teme.


Medijski partneri:
Turizmoteka - logo
Hrturizam.hr - logo
TURIZAM info logotip
Ugostiteljstvo i turizam - logo
Camping Business - the international camping industry magazine - logo

Prijava za članove KUH-a

Pristupite informacijama za članove